Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HelgaV schreef:Ik ben ook begonnen met mijn kerstcadeautje! Het is voor mij de eerste keer dat ik borduur. Het lukt prima alleen kom ik van verschillende kleuren net een klein stukje draad tekort. En helaas staan de nummers van de kleuren niet in het pakket vermeld..
TinkerTreas schreef:@ Spotles: ik ben de aanstaande mama, ik ben over 2 dagen uitgerekend
HelgaV schreef:Voor mijn gevoel ben ik ook super zuinig. Ik stippel de 'routes' echt zo goed mogelijk uit. Ik ben er vanmiddag nog even mee verder gegaan maar van een aantal kleuren heb ik een flink tekort. Ik zat er al aan te denken om 1 pelikaan te borduren ipv alle twee. Dan komt het misschien wel uit...
pielepataan schreef:@ P_Tries: dat wordt een zeer mooi werkje! Het struikgewas op de achtergrond is vanop afstand ook zeer mooi gelukt.
pielepataan schreef:... wat een werk! Het is er duidelijk aan te merken dat ik voorheen "beginners" werkjes heb gemaakt.
In die wenkbrauwen alleen zitten al 6 of 7 kleuren. Echt nie normaal
pielepataan schreef:... Ik blijf elke avond soms tot 01.00 à 02.00 doorborduren ...
Nu ben ik even aan een ander stukje begonnen, want ik kon het mentaal niet meer aan