Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EngeltjeS schreef:Giolli schreef:Ik heb misschien een idee...![]()
Ligt er aan of jullie er mee inwillen stemmen.
Voor sommige ( jongeren, of mensen met een niveau lager) kunnen niet/nooit op tegen mensen die bijvoorbeeld perfect engels kunnen schrijven, en daarmee dus hogere punten haalt.
Daardoor leek het mij wel wat, dat hoevaak je gewonnen hebt, dat je een * achter je naam krijgt. De aantal sterretjes achter je naam bepaald je niveau dus.
Voor mensen met minder sterretjes ( 0 t/m 3 bijvoorbeeld ) dat die dan in een nieuw geopend topic gaan, en daar met andere van een niveau lager dichten. Zo is de kans groter dat je ook een keer wint, en is het voor sommige misschien ook leuker?Mocht je daar veel sterretjes hebben, kun je altijd nog in dit topic plaatsvinden lijkt mij?
Misschien speek ik alleen voor me zelf hoor. Corrigeer me maar als ik verkeerd zit![]()
welke mensen? sorry, voel me beetje aangevallen hierdoor.
Ik praatte eigenlijk over mezelf
en alleen een verliezer kan zich zelf verbeteren

Maar met die sterretjes van mij dan? Daar zitten toch geen verplichtingen aan? Je kunt dan toch gewoon het topic in gaan waar je zelf in wilt?
sorry
Die sterretjes dat werkt niet, uiteindelijk blijft toch iedereen sterretjes verdienen en hoger gaan en blijf je hetzelfde probleem houden.