Cyntje: ik kwam meestal op UK (en CB) voor de verhalen, die zijn sowieso al ondergesneeuwd ondertussen. Maar je hebt wel gelijk dat de fototopics in de meerderheid zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
A_lette schreef:Zoals al gezegd: fototopics met mobieltjes zijn niet toegestaan. Sterker nog, ik geloof dat je er zelfs op mag temmen.
A_lette schreef:Zoals al gezegd: fototopics met mobieltjes zijn niet toegestaan. Sterker nog, ik geloof dat je er zelfs op mag temmen
Mireille schreef:5) Wanneer je foto's wilt plaatsen bedenk je dan goed of je foto's wel van voldoende kwaliteit zijn. Foto's met hele duidelijke pixel vorming, een veel te kleine resolutie, niet bedoelde onscherpte, verkeerd uitgevallen overbelichting/onderbelichting en andere zaken die er voor zorgen dat een foto onduidelijk en niet te beoordelen wordt zijn niet [UK]/[CB] waardig. Wil je foto's plaatsen welke gemaakt zijn met een telefoon, houdt dan voorgaande punten in de gaten. Probeer hier elkaar ook op te wijzen, wanneer je dit voorbij ziet komen. Echter kunnen wij deze topics niet sluiten, maar een opmerking als gebruikers onder elkaar voor de toekomst kan prima!
smeetjoew schreef:Ik erger me vooral aan de mensen die elke dag een topic openen. Tekenaars niet, maar vooral de fotograferen. Hier kan ik me soms wel eens aan ergeren... Waarom moet dat nou elke dag? UK is om leuke werken te kijken en niet als beroep mensen beter te maken elke dag..Althans, zo zie ik het.
Maartje1990 schreef:tjah.. 1 per dag... hmm.. dat doen ze al! dat vind ik al veel.. qua foto's dan zou ik zeggen.. 1 per week. Alleen voor de foto's over tekenen/schilderen etc. doen de meeste toch wel langer over dat ze gewoon niet elke dag een topic kunnen openen om hun schilder- en tekenwerk te kunnen laten zien.
Aims schreef:Maartje1990 schreef:tjah.. 1 per dag... hmm.. dat doen ze al! dat vind ik al veel.. qua foto's dan zou ik zeggen.. 1 per week. Alleen voor de foto's over tekenen/schilderen etc. doen de meeste toch wel langer over dat ze gewoon niet elke dag een topic kunnen openen om hun schilder- en tekenwerk te kunnen laten zien.
Dat bedoel ikmisschien is 1 per dag te veel? Als een foto volgens bokt 'niks heeft' dan gaat die persoon al snel de volgende dag weer opnieuw fotos plaatsen.
Aims schreef:Blijkbaar zijn er regels nodig, anders worden die niet toegepast. Een splitsing tussen die twee is ook een goed plan, maar het ''probleem'' van té veel fotos die geplaats worden is er dan niet mee opgelost.
Zoals ik al eerder zei; het werkt niet alleen 'negatief' voor de tekenaars en schilders, ook voor de fotografen die serieus commentaar en kritiek op hun werk willen
Maarja bokt is geen foto forum en ook geen kunst forum
Edit: er zijn op dit moment twee soort gelijke topic over dit onderwerp bezig, http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=968551
smeetjoew schreef:Opsplitsen maakt het erg saai. Het fototopic wordt dan overladen met allerlei topics van dezelfde personen. Dat is niet leuk meer. Nu zie ik weer 'ns een [TEK], dan weer een nieuwe [FB], dat blijft leuk! Anders wordt ik helemaal tureluur van al die fototopics en dan kijk ik weinig meer. Met als gevolg dat ik de goede foto's mis...
Een opsplitsing geeft de mensen alleen maar een push om nog meer te gaan plaatsen. Ze denken dan toch "ach, het is toch een eigen deel? Dan kunnen we heus wel wat meer plaatsen nu.. ".
En dat is denk ik niet de bedoeling van het splitsen.