Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shanna schreef:Wow wat een super gaaf idee en ook een mooi aandenken voor als paardjelief er ooit niet meer is.. Ken je mensen die dit ook betaald doen? Ik zou namelijkw el zo'n pony van mijn overleden paardje willen hebben inclusief zijn eigen haar want natuurlijk heb ik dat ervanaf geknipt toen hij weg ging
? kan me iig nog herinneren, met die giro 555 actie dat ze 1 malig iemand's pony namaakte, maar volgens mij deed ze toen wel meerder customs
) en ik denk dat deze hard op weg gaat om dat ook te worden 

!

OF er nu een markt voor is? Ik weet het niet. Maar voor wie echt interesse heeft, kan een pb sturen
IKbenEllen schreef:Volgens mij gaat Evelienepien ook aan de slag
) maar een poppenhuis - Guillermo - paard
! Het zadel op poppenhuisformaat is al bijna af !!!!
) maar ik snap je verhaal over die halve ogen van naalden en manen niet. Zou je me daarover willen pm? Barmat schreef:Voor het opnieuw inbrengen van haren gebruik ik een gewone naald waarmee je knopen e.d. aanzet, dus met een oogje er in. Dat oogje knip ik doormidden zodat je een soort van "vorkje" overhoud. Het scherpe, puntige gedeelte steek je in een kurk of iets anders, ik hem hem in een kroonsteentje vastgedraaid. Zo heb je een tool om snel en handig de haren terug in de gaatjes te steken, maar het is nog een hoop werk hoor
Deze tool-tip kreeg ik van (als ik het goed heb) bokker Tallie-HoEcht heel handig!
Evelienepien schreef:Het wordt bij mij geen My Little Pony (ookal heb ik die wel één) maar een poppenhuis - Guillermo - paard
! Het zadel op poppenhuisformaat is al bijna af !!!!
Wat gaaf! Voor mij dan ook even een stipje, ben erg benieuwd naar het resultaat! Vind het ontzettend knap dat je het geduld op kunt brengen, wat een priegelwerk...
Barmat schreef:Ik ben nog steeds bezig met de sokken.. het is heel erg priegelwerk en soms vervloek ik het hele project, maar toch is het wel leuk om te zien hoe het wordt
Mireille maakt hele mooie customs, daar kunnen die van mij niet aan tippen, maar of ze nu nog steeds in opdracht werkt durf ik niet te zeggen natuurlijk, maar haar pb-en kan altijd lijkt me
Ik heb inmiddels een opdracht van Tinkerbell aangenomen om haar pony ook na te maken en dat lijkt me hartstikke leuk, kleinschalig wil ik af en toe ook wel pony's namaken, maar ik ben natuurlijk geen prof en heb er ook geen opleiding voor gehad, ik doe ook maar iets![]()
![]()
Bovendien is het niet goedkoop, materiaal, pony, verzenden, en dan reken ik de uren eigenlijk niet eens echt meeOF er nu een markt voor is? Ik weet het niet. Maar voor wie echt interesse heeft, kan een pb sturen
die van mij is heel simpel... tenminste de zomervacht
die houdt geen manen en staart over met zn zomereczeem 

Ik ben heel benieuwd hoe Chad er straks uit ziet in mini variant!
buster4ever schreef:ik denk dat ik mijn mlp ook maar eens onder handen ga nemen..maar hij is al zo oud..(vidn t zo zonde hij staat bij mijn baby spulletjes die ik als aandenken heb...:0
maar wel gaaf
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.