[ART] The Making Of: Chad ---> My Little Pony

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bubsj

Re: [ART] The Making Of: Chad ---> My Little Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 22:14

Haha veel te tof deze! Als je er echt werk van gaat maken mag jij mijn dun (wildkleur) paardje namaken Tong uitsteken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 01:50

Wow wat een super gaaf idee en ook een mooi aandenken voor als paardjelief er ooit niet meer is.. Ken je mensen die dit ook betaald doen? Ik zou namelijkw el zo'n pony van mijn overleden paardje willen hebben inclusief zijn eigen haar want natuurlijk heb ik dat ervanaf geknipt toen hij weg ging Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 14:01

Shanna schreef:
Wow wat een super gaaf idee en ook een mooi aandenken voor als paardjelief er ooit niet meer is.. Ken je mensen die dit ook betaald doen? Ik zou namelijkw el zo'n pony van mijn overleden paardje willen hebben inclusief zijn eigen haar want natuurlijk heb ik dat ervanaf geknipt toen hij weg ging Bloos

Fairie heeft dit toch ook in opdracht gedaan Lachen ? kan me iig nog herinneren, met die giro 555 actie dat ze 1 malig iemand's pony namaakte, maar volgens mij deed ze toen wel meerder customs

Die was heel gaaf geworden (volgens mij ook een tink Haha! ) en ik denk dat deze hard op weg gaat om dat ook te worden Cool
Of was dat rainie Bloos

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 14:08

Mireille maakt ook MLp customs!! Hele mooie!!

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 14:10

Wauw wat ruig! Het lijkt me idd ontzettend priegelwerk als ik het zo lees en ik zou er zelf echt het geduld niet voor hebben. Maar echt heel mooi Ja

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 14:15

zo wat een super leuk idee Lachen
ben benieuwd naar het eindresultaat

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 14:21

Cool. Ook ik ga volgen.
Ben benieuwd naar het eindresultaat Ja

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 16:07

Gaaf! Je eigen My Little Pony Haha! ! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Ik ben benieuwd naar de uiteindelijk Chad - look !!!!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 17:16

Volgens mij gaat Evelienepien ook aan de slag Haha!

Echt leuk, ben benieuwd naar het resultaat!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 17:50

Ik ben nog steeds bezig met de sokken.. het is heel erg priegelwerk en soms vervloek ik het hele project, maar toch is het wel leuk om te zien hoe het wordt Haha!

Mireille maakt hele mooie customs, daar kunnen die van mij niet aan tippen, maar of ze nu nog steeds in opdracht werkt durf ik niet te zeggen natuurlijk, maar haar pb-en kan altijd lijkt me Knipoog

Ik heb inmiddels een opdracht van Tinkerbell aangenomen om haar pony ook na te maken en dat lijkt me hartstikke leuk, kleinschalig wil ik af en toe ook wel pony's namaken, maar ik ben natuurlijk geen prof en heb er ook geen opleiding voor gehad, ik doe ook maar iets Haha! Haha!

Bovendien is het niet goedkoop, materiaal, pony, verzenden, en dan reken ik de uren eigenlijk niet eens echt mee Knipoog OF er nu een markt voor is? Ik weet het niet. Maar voor wie echt interesse heeft, kan een pb sturen Lachen

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:36

IKbenEllen schreef:
Volgens mij gaat Evelienepien ook aan de slag Haha!

Nou ja , hoe kom je daar nu bij ???? Het wordt bij mij geen My Little Pony (ookal heb ik die wel één Haha! ) maar een poppenhuis - Guillermo - paard Knipoog ! Het zadel op poppenhuisformaat is al bijna af !!!!

Barmat: ik ben niet zo heel slim (ja, ik geef het toe Bloos ) maar ik snap je verhaal over die halve ogen van naalden en manen niet. Zou je me daarover willen pm?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:14

Barmat schreef:
Voor het opnieuw inbrengen van haren gebruik ik een gewone naald waarmee je knopen e.d. aanzet, dus met een oogje er in. Dat oogje knip ik doormidden zodat je een soort van "vorkje" overhoud. Het scherpe, puntige gedeelte steek je in een kurk of iets anders, ik hem hem in een kroonsteentje vastgedraaid. Zo heb je een tool om snel en handig de haren terug in de gaatjes te steken, maar het is nog een hoop werk hoor Knipoog

Deze tool-tip kreeg ik van (als ik het goed heb) bokker Tallie-Ho Ja Echt heel handig!

Klopt, die tip heb je van mij, werkt bij mij het snelst en makkelijkst Haha!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:52

Evelienepien schreef:
Het wordt bij mij geen My Little Pony (ookal heb ik die wel één Haha! ) maar een poppenhuis - Guillermo - paard Knipoog ! Het zadel op poppenhuisformaat is al bijna af !!!!

Ik wist het ROFL

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 23:22

Bloos! Wat gaaf! Voor mij dan ook even een stipje, ben erg benieuwd naar het resultaat! Vind het ontzettend knap dat je het geduld op kunt brengen, wat een priegelwerk...Lachen

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 08:11

Barmat schreef:
Ik ben nog steeds bezig met de sokken.. het is heel erg priegelwerk en soms vervloek ik het hele project, maar toch is het wel leuk om te zien hoe het wordt Haha!

Mireille maakt hele mooie customs, daar kunnen die van mij niet aan tippen, maar of ze nu nog steeds in opdracht werkt durf ik niet te zeggen natuurlijk, maar haar pb-en kan altijd lijkt me Knipoog

Ik heb inmiddels een opdracht van Tinkerbell aangenomen om haar pony ook na te maken en dat lijkt me hartstikke leuk, kleinschalig wil ik af en toe ook wel pony's namaken, maar ik ben natuurlijk geen prof en heb er ook geen opleiding voor gehad, ik doe ook maar iets Haha! Haha!

Bovendien is het niet goedkoop, materiaal, pony, verzenden, en dan reken ik de uren eigenlijk niet eens echt mee Knipoog OF er nu een markt voor is? Ik weet het niet. Maar voor wie echt interesse heeft, kan een pb sturen Lachen

ROFL die van mij is heel simpel... tenminste de zomervacht Huilen van het lachen die houdt geen manen en staart over met zn zomereczeem Ach gut

echt knap dat je dit kan, ben zelf op de vlooienmarkt al op zoek geweest naar MLP's, raak helemaal geïnspireerd *LOL*

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 12:29

Tijd voor een foto-update Bar? Haha!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 12:31

Bijna... de sokken zijn bijna af namelijk Tong uitsteken

Nog even geduld... vooral voor mezelf eigenlijk ROFL

ben inmiddels al bijna zover dat ik eelt op mn vingers heb Haha! Haha!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 13:35

wat gaaf zeg!
Maar ook, wat een pokkewerk! Ik zou er het geduld niet voor hebben Haha!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 19:30

We zijn wel druk bezig Babs! Haha! Ik ben heel benieuwd hoe Chad er straks uit ziet in mini variant! Haha!

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 19:39

super idee, ik ga gelijk kijken of er boven nog MLP liggen, dan ga ik het ook proberen van het weekend!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 20:12

Bar, wij willen een foto!!!
No mather what!!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 20:19

ik denk dat ik mijn mlp ook maar eens onder handen ga nemen..maar hij is al zo oud..(vidn t zo zonde hij staat bij mijn baby spulletjes die ik als aandenken heb...:0

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 20:22

buster4ever schreef:
ik denk dat ik mijn mlp ook maar eens onder handen ga nemen..maar hij is al zo oud..(vidn t zo zonde hij staat bij mijn baby spulletjes die ik als aandenken heb...:0

dan koop je toch gewoon een nieuwe? zo duur zijn die standaard dingen niet geloof ik hoor, als het dan mis gaat is het niet zo erg Knipoog

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 20:28

oew, ik ben ook benieuwd naar de nieuwe foto's, wat een monnikenwerk Nagelbijten / Gniffelen maar wel gaaf Haha!

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 20:30

Ik bem meestal niet zo weg van dit soort dingen maar deze vind ik echt leuk worden. Cool Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.