Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
?

!
!
__Laura schreef:Is het de moeite waard om eens iets naar een uitgever te sturen? Dit verhaal ben ik niet helemaal tevreden over, dus dit word m zoiezo niet. Maar een volgend verhaal misschien?
!
__Laura schreef:Is het de moeite waard om eens iets naar een uitgever te sturen? Dit verhaal ben ik niet helemaal tevreden over, dus dit word m zoiezo niet. Maar een volgend verhaal misschien?
__KELLY schreef:__Laura schreef:Is het de moeite waard om eens iets naar een uitgever te sturen? Dit verhaal ben ik niet helemaal tevreden over, dus dit word m zoiezo niet. Maar een volgend verhaal misschien?
dat vorige verhaal van jou vond ik heel goed, dat had iets speciaals.
dit verhaal is erg algemeen en standaard (bedoel ik mee dat dit in het dagelijkse leven meerdere mensen meemaakt), voor een echt sensationeel boek moet je echt een verhaal hebben wat van het dagelijkse leven erg afwijkt , zoals de best sellers als echte mannen eten geen kaas (over die loverboy, iets spanennds, aangrijpends, en iets wat niet ieder mens meemaakt) zo ook er komt een vrouw bij de dokter , daarom is de weduwenaar weer wat minder omdat dat ook weer wat meer algemeen en standaart is en de vliegeraar enz. enz.
Maar dit verhaal blijft evengoed erg leuk om te lezen
daten enzo... maar 2 meisjes of 2 jongens oid. Maakt 't nét iets anders
misschien kan ik daar wel iets mee doen!