Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

nog een stuk

volgens mij moet dit alleen kevin zijn in plaats van ronCitaat:Patries, het spijt me zo maar als ik wist dat het Ron was
Citaat:Ik lag nog heerlijk in het bed maar zodra het zonlicht mijn kamer binnen schijnt ben ik gelijk wakker. Ik zie dat ik een half uur voor mijn wekker wakker ben geworden dus heb ik nog even tijd om te douchen. Het is doodstil in huis en ik sluip op mijn voeten naar de badkamer, dan doe ik de deur op slot en ga onder de douche staan.
Citaat:Ik zet de kraan op achtendertig graden en laat de warme stralen over mijn blote lichaam heen lopen.

Citaat:Onder de douche word ik pas echt wakker denk ik bij mezelf
Citaat:Als ik mijn haar en mijn lichaam heb gewassen stap ik onder de douche vandaan en droog mijn haren af.
Citaat:In mijn slaapkamer aangekomen is het hele huis alweer wakker, ik hoor het neerzetten van borden op de keukentafel beneden en de gebruikelijke muziek op de vrijdagochtend van Steef omdat pap dan al de deur uit is en mam ook al beneden is.
Citaat:Ik trek mijn donkerblauwe spijkerbroek aan en daar boven op een strak zwart t-shirt met korte mouwen, het beloofde een mooie dag te worden en als ik uit het raam kijk zie ik dat de zon ook al schijnt.
Citaat:Ik maak snel mijn broodjes klaar en eet zelf even een beschuitje en drink een kop thee.
Citaat:Als we in het klaslokaal zitten merk ik dat ik eigenlijk nog nodig naar de wc moet, ik vraag aan meneer Schot of dat goed is en hij vind het prima.
Citaat:Niemand merkt verder dat er wat aan de hand is en de dag verloopt verder rustig, ik kom Rianne de rest van de dag ook niet meer tegen.
Citaat:“Had ik dat moeten doen?”, vraag ik dan. “Ben ik echt fout geweest”, zeg ik geschrokken.

Is al eerder gezegd, maar je houdt stug vol
haha!
ik ben nog bezig met een nieuw stuk voor de vakantie van vrijdag, ik ben gewoon verslaafd om te schrijven

. Ben al benieuwd naar het volgende stuk.
maar geeft niet hoor, maar mocht je ooit iets schrijven voor een uitgever oid dan moet je er wel op letten!

Ik blijf het volgen, plezier op vakantie! 
bedankt allemaal voor de leuke reacties ik had het echt nooit verwacht!

Slim gedaan!
Kan je niet nog een stuk schrijven voordat je weg gaat, kan bijna niet wachten.
ik heb op zich wel inspiratie maar ik zit te twijfelen.. tussen twee dingen wat ik zal doen met de afloop tussen chris en liz.. Maar ik hou jullie lekker in spanning tot 4 juli! @ Ntlie moet dan helaas wachten tot je terug komt, ik zie trouwens net dat je pas 27 juli terug komt dat is lang wachten
Kan je zo lang wachten?