[VER] Back 2 school

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Maikee

Re: [VER] Back 2 school

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 09:59

wat een leuk stuk weer Haha!

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 10:05

Op verzoek van MiSs_vOsj Tong uitsteken nog een stuk

Als ik de volgende dag wakker word is het zaterdag en is het al tien uur, mijn buik doet zeer van al mijn schuldgevoelens. Ik moet Patricia en Ron de waarheid vertellen en ik moet me nog verontschuldigen bij Chris en Hans over gisteravond. Ik besluit mijn kleren aan te trekken en eerst naar de buren te gaan. Gelukkig doet Chris de deur open. “Chris, het spijt me van gisteren het verliep niet helemaal lekker natuurlijk”, zeg ik. “Kijk je daarom zo angstig”, vraagt Chris glimlachend. Als ik in zijn vriendelijke donkerbruine ogen kijk voel ik het vertrouwen en weet ik dat ik mijn verhaal aan hem kwijt kan. “Ik heb iets heel ergs gedaan en dat moet ik nu goed maken”, zeg ik dan na wat twijfelen. “Oké, als je er over wilt praten dan ben ik er voor je, dat weet je hè, zegt Chris. “Ja dat weet ik en daar ben ik je ook dankbaar voor”, zeg ik. “Zou je ook sorry tegen Hans voor mij willen zeggen”, zeg ik. “Natuurlijk Liz”, zegt Chris en hij legt zijn hand even op mijn schouder. Dan loop ik naar huis, spring op mijn fiets en ga eerst naar Patricia. Niet wetende dat ik net bekeken werd van achter de auto van de overburen. Onderweg stuur ik Patricia een sms dat ik er aan kom en dat ik met haar moet praten. Aangekomen bij Patricia’s huis zwaait ze gelijk bezorgd de deur open. “Wat is er aan de hand Liz?”, vraagt Patricia. We lopen het huis in en we gaan op de bank in de huiskamer zitten, gelukkig zijn de ouders van Patricia er niet denk ik bij mezelf. Als we zitten op de bank begin ik met praten. “Je weet toch nog wel die keer dat we naar de bioscoop gingen met ze zessen, dat Kevin nog mee ging”, zeg ik voorzichtig.
“Ja dat weet ik nog, maar wat is daarmee?”, vraagt Patricia gelijk door. Dit wordt nog moeilijker dan ik dacht, maar dapper vertel ik door. Zodra ik vertel over de zoen met Kevin is Patricia eerst even stil. Dan kijkt ze mij aan alsof ik haar net met een mes in haar buik heb gestoken en het gevoel dat ik daar bij krijg is niet te omschrijven. “Patries, het spijt me zo maar als ik wist dat het Ron was, had ik hem gelijk van me afgeduwd”, zeg ik dan terwijl de tranen over mijn wangen lopen. “Waarom vertel je me dit nu pas”, zegt Patricia kwaad. “Ik durfde het niet te vertellen en toen kwam Hans en je was zo blij”, zeg ik verdrietig. “Wist Sanne hiervan?”, vraagt Patricia dan. “Nee, Sanne wist dit niet”, lieg ik om Sanne te verdedigen en het verraad tegen over Patricia niet nog erger te maken. “Ik weet nu even niet wat ik moet zeggen, maar ik wil nu dat je gaat”, zegt Patricia dan en staat al op van de bank voor ik antwoord kan geven. “Ik snap dat je boos bent, ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan, maar ik wil dat je weet dat het niet opzettelijk was en ik zou nooit iets doen om jou te kwetsen”, zeg ik en dan sta ik op en loop naar buiten. Buiten haal ik diep adem en stap op mijn fiets en stop ik even in het park om Sanne te bellen. Ik vertel haar wat ik gedaan heb en dat ik nu door ga naar Ron. Sanne vind mij heel dapper en wenst me succes.
Bij Ron aangekomen ben ik erg zenuwachtig, ik moet denken aan die blik in zijn ogen de avond er voor, maar dat idee stop ik gelijk weer weg. Als ik aanbel en Ron open doet zie ik weer die vurige blik in zijn ogen. Voor ik het weet trekt hij mij naar binnen en smijt de deur achter mij dicht. “Jij vuile slet!”, scheld Ron. Voordat ik het mezelf kan beseffen en weg kan duiken heft Ron zijn hand op en geeft een klap in mijn gezicht. Omdat Ron met zoveel vaart uithaalt val ik op de grond en knal met mijn hoofd op het kastje dat bij Ron in de gang staat. Ik ben nog nooit zo bang geweest, de tranen stromen over mijn wangen en ik krimp helemaal in één. “Sta dan op”, zegt Ron kwaad en hij sleurt me overeind. Trillend op mijn benen sta ik tegenover Ron. “Ik weet het van Kevin”, zegt Ron kwaad. Geschrokken kijk ik hem aan. “Ja dan schrik je wel even hè, nou gelukkig kwam Rianne net en vertelde me alles en ook dat je haar vriend probeer te stelen”, zegt Ron kwaad en zijn stem slaat over. Als Ron me dan aankijkt schrikt hij. “Liz, het spijt me ik had niet zo tegen je moeten uitvallen, kun je me vergeven”, zegt Ron geschrokken. Ik ren langs hem de deur uit en stap gelijk op mijn fiets.

Ik heb nog nooit zo hard gefietst en alles vliegt aan me voorbij. Na een uur fietsen zonder er bij na te denken kom ik uit op het strand. Ik leg mijn fiets neer en laat de wind door mijn haren heen waaien. Ik loop richting de zee en sluit mijn ogen. Dan pas voel ik een warme straal bloed langs mijn wang lopen. Als ik aan de zijkant van mij hoofd voel, prikt het enorm, er zit een grote snee. Huilend zak ik in elkaar. Ik bedenk mezelf dat ik ander halfuur van mijn huis af ben en dus bel ik mijn ouders maar ze nemen allebei niet op. Ik twijfel nog even tien minuten maar toets dan toch zijn nummer, na een kwartier zie ik gelukkig zijn zwarte auto aankomen. Als hij me ziet staan stopt hij zijn auto meteen, stapt gelijk de auto uit en komt op mij af rennen. Snikkend laat ik mij in de armen van Chris vallen. Hij drukt me stevig tegen zich aan. En fluistert sussende woorden in mijn oor dat het allemaal wel goed komt. We blijven even zo staan, maar dan tilt hij mijn fiets in de auto en begeleid mij naar de passagiersstoel. Dan start hij de auto en rijden we in stilte naar huis, ik ben blij dat Chris niet vraagt aan hoe ik aan die wond op mijn hoofd kom. “Het spijt me dat ik je belde maar mijn ouders namen hun telefoon niet op”, zeg ik zachtjes. “Geeft niet Liz, ik ben er voor je dat weet je toch”, zegt Chris. “Ga je me nog vertellen hoe je aan die wond komt?”, vraagt Chris dan bezorgd. Geschrokken kijk ik hem aan. “Hij…”, begin ik stotterend. “Hij?”, zegt Chris vragend. “Heeft Ron dit gedaan”, zegt Chris dan kwaad. “Hoe durft ie, hij moet met zijn poten van je afblijven, hoe haalt hij het in zijn hoofd!”, zegt Chris nog bozer. Dan vertel ik over de avond in de bioscoop. “Dat is nog geen reden om je te slaan Liz, je moet nu geen excuus voor hem gaan verzinnen, hij is hartstikke fout bezig”, zegt Chris bezorgd. “Je gaat jezelf nu geen schuldgevoel aanpraten”, zegt Chris. Ondertussen zijn we aangekomen bij onze huizen, ik wil zo snel mogelijk uitstappen. “Chris ik heb je dit verteld in vertrouwen, maar ik hoop wel dat je er niks mee doet want dit moet ik zelf oplossen”, zeg ik. Voordat Chris een weerwoord wil geven, bedank ik hem en stap ik snel de auto uit.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 10:10

wat een mooi stuk weer Ja

je bent goed op dreef Haha!

Citaat:
Patries, het spijt me zo maar als ik wist dat het Ron was
volgens mij moet dit alleen kevin zijn in plaats van ron Knipoog

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 10:11

Goed stuk! Ik heb even alle foutjes eruit gehaald die ik kon vinden, dus hier komt even een zeurstuk van commentaar:

Citaat:
Ik lag nog heerlijk in het bed maar zodra het zonlicht mijn kamer binnen schijnt ben ik gelijk wakker. Ik zie dat ik een half uur voor mijn wekker wakker ben geworden dus heb ik nog even tijd om te douchen. Het is doodstil in huis en ik sluip op mijn voeten naar de badkamer, dan doe ik de deur op slot en ga onder de douche staan.

Dit vind ik niet zulke mooie zinnen. Er missen komma’s en ik vind ze te lang. Ik vind het gebruik van het woord ‘dus’ niet mooi. Ik zou zeggen: Ik zie dat ik een half uur voor mijn wekker wakker ben geworden, waardoor ik nog even de tijd heb om te douchen.

Citaat:
Ik zet de kraan op achtendertig graden en laat de warme stralen over mijn blote lichaam heen lopen.

Het woord ‘blote’ mag van mij wel weggelaten worden, omdat het wel logisch is dat iemand naakt onder de douche gaat staan Vork

Citaat:
Onder de douche word ik pas echt wakker denk ik bij mezelf

Ik zou een komma zetten achter ‘wakker’.

Citaat:
Als ik mijn haar en mijn lichaam heb gewassen stap ik onder de douche vandaan en droog mijn haren af.

Droog je niet je lichaam af? Ik zou zeggen: En droog mijzelf af.

Citaat:
In mijn slaapkamer aangekomen is het hele huis alweer wakker, ik hoor het neerzetten van borden op de keukentafel beneden en de gebruikelijke muziek op de vrijdagochtend van Steef omdat pap dan al de deur uit is en mam ook al beneden is.

Veel te lange zin, kan je makkelijk twee of misschien wel drie zinnen van maken.

Citaat:
Ik trek mijn donkerblauwe spijkerbroek aan en daar boven op een strak zwart t-shirt met korte mouwen, het beloofde een mooie dag te worden en als ik uit het raam kijk zie ik dat de zon ook al schijnt.

Ook te lang, en is het niet: ‘Het belooft een mooie dag te worden.’ ?

Citaat:
Ik maak snel mijn broodjes klaar en eet zelf even een beschuitje en drink een kop thee.

Niet te vaak ‘en’ gebruiken. ‘Ik maak snel mijn broodjes klaar, eet zelf een beschuitje en drink een kop thee’, klinkt mooier.

Citaat:
Als we in het klaslokaal zitten merk ik dat ik eigenlijk nog nodig naar de wc moet, ik vraag aan meneer Schot of dat goed is en hij vind het prima.

Ik zou de komma vervangen door een punt.

Citaat:
Niemand merkt verder dat er wat aan de hand is en de dag verloopt verder rustig, ik kom Rianne de rest van de dag ook niet meer tegen.

Komma vervangen door een punt.

Citaat:
“Had ik dat moeten doen?”, vraag ik dan. “Ben ik echt fout geweest”, zeg ik geschrokken.

Ik zou zeggen: ‘Had ik dat moeten doen? Ben ik echt fout geweest?’ vraag ik geschrokken.

Let dus vooral op de lengte van je zinnen en je punt- en kommagebruik. Succes!

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 10:11

Was inderdaad weer een heel leuk stuk, zoals altijd! Lachen
En dat foutje was mij ook opgevallen, zoals ik het lees, moet het ook kevin zijn.. Knipoog

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 10:12

En weer een goed stukje! Ja

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 10:14

Zo chrisje gaat los haha! Maar ik snap wat je bedoeld en vind het ook leuk dat je voorbeelden geeft want dan weet ik wat je bedoeld. In het origineel verander ik het allemaal en ik zal je tips zeker meenemen naat het volgende stuk!

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 10:46

wat een mooi stuk! en spannend ook!
je schrijft erg boeiend, net alsof je midden in het verhaal zit,
als je dit leest! ga vooral zo door!

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 16:54

Goede stukken weer, maar blijf hierop letten:
We spatten gelijk de dvd in de dvd-recorder
Dit is geen goed nederlands!! Het is: 'we stopppen gelijk de dvd in de dvd-recorder'.
Dat spatten is dialect ofzo denk ik Knipoog

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 17:36

Ja, dat spatten viel mij ook op Knipoog Is al eerder gezegd, maar je houdt stug vol Vork haha!
Ik had gewoon 2x een stukje om te lezen; leuk Lachen

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 07:55

Haha dat spatten dat zit er gewoon in bij mij denk ik.. want ik weet niet beter Tong uitsteken ik ben nog bezig met een nieuw stuk voor de vakantie van vrijdag, ik ben gewoon verslaafd om te schrijven Haha!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 07:59

Leuk, leuk, leuk weer! Hyper!
Haha dat spatten viel me inderdaad ook op, maar vind het niet storend ofzo!
Vind dat je goed schrijft, ben heel benieuwd naar het volgende stuk! OK dan!

EskimoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:27

Ik volg het ook helemaal, heel leuk Haha!. Ben al benieuwd naar het volgende stuk.

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:43

ja, zo'n vermoeden had ik al! Je hebt het al minstens 3x eerder gebruikt Knipoog maar geeft niet hoor, maar mocht je ooit iets schrijven voor een uitgever oid dan moet je er wel op letten! Lachen

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 11:51

Uitgever.. nou ik denk niet dat, dat ooit gaat gebeuren hoor Knipoog
Maar dit is echt het laatste stuk voor vakantie!

Ik sluip door de achterdeur naar binnen en ren zo snel mogelijk naar binnen voordat iemand me kan zien, dan sluit ik mezelf op de badkamer. Als ik in de spiegel kijk schrik ik van mijn eigen spiegelbeeld, het is nog best een grote wond. Ik probeer met een natte washand het grootste gedeelte van de wond schoon te maken en het bloed weg te halen. Gelukkig is de wond niet heel diep en het ziet er niet uit alsof het gehecht moet worden. Dan loop ik naar de kamer van Steef, en klop op de deur. “Binnen”, roept Steef. Gelukkig is Sanne er nog. Als ik naar binnen loop en ze de wond op mijn voorhoofd zien vragen ze allebei tegelijk wat er aan de hand is. Ik kan mijn tranen niet langer bedwingen en ga op het bed van Steef zitten en laat mijn tranen in vrije loop. Steef en Sanne komen allebei aan een kant van mij zitten en snikkend vertel ik over Ron. Sanne slaat beschermend een arm om mij heen, maar Steef staat gelijk op en ik heb hem nog nooit zo boos gezien. “Waar woont die eikel, ik sla hem helemaal in elkaar”, zegt Steef kwaad. “Rustig Steef”, zegt Sanne. “Niks rustig… dit is toch te gek voor woorden”, roept Steef uit. “Waar woont hij?”, vraagt Steef nogmaals. “Ik wil niet dat je naar hem toe gaat Steef”, zeg ik verdedigend. “Wil je dan niks doen?”, vraagt Steef verontwaardigd. “Ik wil dat je hem met rust laat, als jij hem ook nog gaat slaan maak je het alleen maar erger”, zeg ik. “Daar heeft Liz wel gelijk in”, zegt Sanne. “Ik blijf gewoon zo ver mogelijk uit zijn buurt”, zeg ik. “Wil je dan geen aanklacht indienen ofzo?”, vraagt Steef niet snappend. “Je laat hem dit toch niet ongestraft doen en wat vinden pap en mam hier van?”. “Pap en mam weten het niet en ik wil ook niet dat ze het weten”, zeg ik. “Ik wil Ron niet verdedigen, maar ik wil niet dat mensen anders over hem gaan denken, hij leek echt geschrokken nadat hij mij had geslagen”, zeg ik zachtjes. “Natuurlijk schrikt hij, maar dit betekent gewoon dat hij agressief is en dat hij het zo weer kan doen”, zegt Steef nog steeds kwaad. “Laat het nu maar aan mij over, ik heb jullie dit nu verteld omdat ik wil dat jullie het weten maar ik wil niet dat jullie er iets mee doen”, zeg ik. “Kan ik daar op rekenen?”, vraag ik. “Mijn steun heb je”, zegt Sanne. “Oké, als jij het zo wil, maar als hij je ook maar met één vinger aanraakt dan..”, zegt Steef. “Dan doe jij niks en dien ik een aanklacht in, oké?”, onderbreek ik Steef. “Oké”, accepteert Steef dan.

Dan loop ik naar mijn eigen kamer en laat me op mijn bed zakken. Als ik mijn mobiel pak zie ik dat ik vijf gemiste oproepen heb, drie van Ron en twee van Patricia. Ik wil Patricia net terugbellen, wanneer ik zie dat ze ook een sms heeft gestuurd.

Liz, ik heb er nog even over nagedacht en ik wil het jou niet kwalijk nemen en ik wil al helemaal niet dat er een jongens tussen ons komt. Ik hoop dat we gewoon vriendinnen kunnen blijven? Liefs Patricia

Dit maakt mijn dag weer een beetje goed, denk ik bij mezelf. Ik stuur haar snel een berichtje terug.

Lieve Patries, ik ben blij dat je er zo over denkt. Natuurlijk blijven we vriendinnen, ik zou je niet kunnen missen. xxx Liz

Dan kruip ik onder mijn dekens, bedenkend dat ik met niemand wat kan doen vandaag. Sanne en Steef zijn samen, Patricia is vast bij Hans, Chris zal wel boos zijn, Ron is natuurlijk uitgesloten en pap en mam wil ik zo lang mogelijk niet onder ogen komen. Zuchtend ga ik op mijn rug liggen met mijn ogen op het plafond gericht. Allerlei gedachtes spoken door mijn hoofd, waarom heb ik het niet eerder gezien van Ron? Waarom zag ik die klap niet aankomen? Waarom ben ik alleen naar hem toe gegaan? Als ik er niet was geweest, had hij dan nooit iemand geslagen of heeft hij het vaker gedaan? Ik word gestoord uit mijn gedachtes als er op de deur wordt geklopt. “Binnen”, roep ik. Langzaam kom ik overeind maar zodra ik zie wie er in de deuropening staat durf ik niet meer te bewegen. Ik vertel me zelf dat ik nu rustig moet blijven en niet in paniek moet raken. Ik vraag mezelf af hoe hij binnen is gekomen. Hij komt steeds dichterbij en ik wil Steef roepen maar er komt geen geluid uit mijn keel. “Je moeder heeft me binnengelaten”, zegt Ron dan. “Oh, wat kom je doen?”, vraag ik schor. “Ik was benieuwd hoe het met je was, aangezien je, je telefoon weer niet op nam”, zegt Ron. Even zie ik die agressieve blik terugkomen in zijn ogen maar die verdwijnt al snel weer. “Maar hoe is het met je?”, vraagt Ron. Als ik Ron zo aan kijk voel ik mijn angst omslaan in woede. “Wat denk je zelf hoe het gaat?”, zeg ik kwaad. “Het spijt me Liz, het had nooit mogen gebeuren”, zegt Ron zachtjes. “Ik weet dat ik fout ben geweest en ik hoop dat je me kan vergeven”, zegt Ron. “Op dit moment kan ik daar niet aan denken en wil ik je ook niet meer zien”, zeg ik vol woede. “Dat kan ik begrijpen, als je, je toch bedenkt hoor ik het graag van je”, zegt Ron. Dan draait Ron zich om en sluit de deur achter zich dicht. Mijn hart gaat als een razende te keer en nu weet ik het zeker, ik wil hem nooit meer zien maar dan ook nooit meer.

Dan bedenk ik dat Chris al die tijd gelijk had en dat ik mij moet verontschuldigen bij hem. Ik bel hem op om te vragen of hij thuis en of hij wilt praten. Gelukkig zegt hij dat ik gelijk naar hem toe mag komen. Als ik naar beneden loop kom ik in de keuken en zie dat mijn moeder aan de keukentafel zit. “He lieverd, hoe gaat het met je?”, vraagt mijn moeder. “Hoe kom je aan die wond op je hoofd?”, roept mijn moeder dan. Ik was de wond op mijn hoofd helemaal vergeten. “Ik heb mijn hoofd gestoten tegen het badkamerkastje”, lieg ik. “Moet de dokter er niet naar kijken?”, vraagt mijn moeder bezorgd. “Nee mam het is maar een schrammetje”, zeg ik. Snel zeg ik dat ik naar de buren ga en voor mijn moeder verder kan vragen loop ik naar buiten. Chris staat al in de deuropening en ik kan zo naar binnen lopen. Chris gaat mij voor naar zijn slaapkamer. We lopen de trap op en zijn kamer in, zijn kamer heeft donkerblauwe muren met grenen meubelen. Er staat een crèmekleurige tweezits bank in en er hangt een prachtig schilderij aan de muur van een witte vogel. “Je mag gaan zitten hoor”, zegt Chris vriendelijk. “Ik was zelf even bezig om mijn nieuwe bed in elkaar te zetten, dus als je het niet erg vind”, zegt Chris. “Nee, natuurlijk niet knutsel jij maar verder hoor”, zeg ik grinnikend. “Hoe is het nu met je?”, vraagt Chris. “Het gaat prima”, zeg ik en het is voor het eerst dat ik het echt meen. “Chris, het spijt me dat ik zo de auto ben uitgestapt, maar ik was in de war en ik wist niet zo goed hoe ik reageren moest”, begin ik voorzichtig. “En Ron is net bij me geweest…”, zeg ik. “Hij heeft je toch geen pijn gedaan?”, vraagt Chris bezorgd. “Wat ik dus wilde zeggen, hij heeft er spijt van zegt hij, maar ik wil hem gewoon voorlopig niet zien en dat heb ik hem gezegd”, zeg ik. “Dat is dapper van je en hoe reageerde hij daar op?”, vraagt Chris. “Hij vroeg of ik er over na wilde denken en toen liep hij weg”, zeg ik. “Oké, ik hoop dat hij je met rust kan laten”, zegt Chris. “En hoe gaan de dingen nu met Rianne”, vraag ik. “Toen ik vroeg voor een pauze vond ze het al niet leuk, maar toen ze erachter kwam dat ik met jou heb gesproken werd ze helemaal kwaad”, zegt Chris zuchtend. “Ze zei, laat die pauze maar eeuwig duren dan en dat was het einde”, zegt Chris vrolijk. “Nou je klinkt niet als iemand die net zijn relatie heeft verbroken”, zeg ik voorzichtig glimlachend. “Ik voel me sinds tijden kiplekker, ik had niet verwacht dat het zo zou opluchten”, zegt Chris blij. Dan draait Chris het laatste schroefje in het bed en staat hij stabiel. Hij legt zijn matras erin en voordat Chris er zelf op wil gaan liggen spring ik op van de bank en laat me op zijn bed vallen. Lachend springt Chris bovenop en begint hij me te kietelen. “Daar kan ik niet tegen”, gil ik uit. Stoeiend rollen we over het bed heen. Tot dat Chris bovenop mij land en zijn handen naast mijn hoofd zet. Dan kijken we elkaar aan en komt Chris steeds dichter bij mijn gezicht.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 12:29

Heb net alles gelezen, en vind dat het echt een mooi verhaal is! Goed geschreven en het blijft boeiend!
Dus bij deze ben ik erg benieuwd naar het volgende stuk Lachen

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 12:34

Oehh gaaf stuk weer! Haha!
Weer leuk geschreven, vind dat je steeds fijner gaat schrijven, het leest steeds makkelijker weg. Ja

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 13:14

Veel beter al! Lachen Ik blijf het volgen, plezier op vakantie!

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 13:18

Ik vind het ook een heel leuk verhaal, ik wacht weer op het volgende stuk!

Hoelang ga je eigenlijk op vakantie ??

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 13:30

Chris is lief <3

Erg leuk geschreven weer, je merkt duidelijk dat je steeds weer vooruit gaat! Ook spannende eindes elke keer hahahaha.

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 13:38

Haha Bloos bedankt allemaal voor de leuke reacties ik had het echt nooit verwacht!
@ riekster Ik ga één week op vakantie dus ben 4 juli weer terug Cool

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 13:43

Dat van die spannende eindes viel mij ook op, daardoor kan ik niet wachten op een nieuw stuk Tong uitsteken Slim gedaan!

Veel plezier met je vakantie!

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 13:46

Heb je op 't moment ook nog steeds inspi? Haha!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 13:46

Damn, 4 juli ben ik op vakantie.. Dan moet ik zo lang wachten.. ROFL Kan je niet nog een stuk schrijven voordat je weg gaat, kan bijna niet wachten. Knipoog

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 14:04

Haha Haha! ik heb op zich wel inspiratie maar ik zit te twijfelen.. tussen twee dingen wat ik zal doen met de afloop tussen chris en liz.. Maar ik hou jullie lekker in spanning tot 4 juli! @ Ntlie moet dan helaas wachten tot je terug komt, ik zie trouwens net dat je pas 27 juli terug komt dat is lang wachten Duivel Kan je zo lang wachten? Tong uitsteken