[TEK] Keizer Karel, part II -> afgerond; pagina 3.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anya

Re: [TEK] Keizer Karel, part II -> afgerond; pagina 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 21:27

Ik vind het erg mooi gedaan.. de uitstraling klopt Ja

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 12:22

hee Tineke, ik heb 'm nog niet opgehangen: hij staat nog in de kamer, waar ik er fijn van kan genieten. Lachen

leuk dat je mee was naar Karel. het was een mooie middag, lekker in het zonnetje!

succes met verder tekenen. en mensen: ik kan dit van harte aanraden. het kost een bult geld en geduld, maar dan HEB je ook wat! heel gaaf. ben er superblij mee! Ja

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 12:06

Wauw, hij is prachtig! De kleuren zijn ook super om naar te kijken! Mis alleen wel een mooie parelfrontriem Tong uitsteken Tong uitsteken Schijnheilig Schijnheilig *LOL* .

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 13:18

Aan de ene kant vind ik hem geweldig (kleurtjes!!!) maar aan de andere kant vind ik hem toch wat statisch, mis ik wat kracht in de achterhand. Geen idee waarom eigenlijk want hij zit verder prima in elkaar. Je kleurgebruik is echt super en daarin ga je elke keer vooruit, vind ik erg prettig om te zien (al had ik hier en daar andere kleurkeuzes gemaakt maar dat zal ook wel jouw persoonlijke toets zijn, die is nu eenmaal anders). Haha!

En het formaat... kan er alleen maar jaloers om worden dat jij wel de ruimte hebt om op leuke formaten te werken. Huilen Vork

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 18:45

Rinske schreef:
Wauw, hij is prachtig! De kleuren zijn ook super om naar te kijken! Mis alleen wel een mooie parelfrontriem Tong uitsteken Tong uitsteken Schijnheilig Schijnheilig *LOL* .

haha, die had ik toen nog niet. Tong uitsteken
ik stuur 'm trouwens dit weekeind naar je op, kun je 'm vermaken voor me.