Fenn schreef:[i]Tranen rolde over mijn wangen. Wat een wanhopige situatie en waarom? Ik draaide me om naar de vrouw. Die keek mij berustend aan. ‘Erg hè? Daarom willen mensen denk zo graag hier heenkomen.’
Tranen rolden over mijn wangen.
Daarom willen mensen denk ik zo graag hier heen komen.
Fenn schreef:[i]
Dat grapje met de toren van Babel heeft hier nooit doorgewerkt. Hij vloekt trouwens ook als een ketter, die Shakespeare, niet de toren van Babel.
Ik weet niet wat het is, maar iets vind ik niet helemaal lekker lopen in deze zin. Ik zou eerder iets zeggen van: Hij vloekt trouwens ook als een ketter, Shakespeare dan, niet de toren van Babel. En 'doorgewerkt' vervangen door 'gewerkt'.
Fenn schreef:[i]Een tijd lang bleef ik op de drempel staan. Gedachten flitste door mijn hoofd, voornamelijk beginnend met stel dat: Stel dat dit echt is, stel dat dit een grap is. Stel dat ik ontvoert ben door een gek die de hemel na wil bouwen, stel dat ik voor eeuwig in deze kamer moet blijven. Door dat laatste keek ik rond waar ik beland was. De vloer (paarse tapijt, net als in de hallen) was schoon en zacht, aan de wanden (zachtgeel geverfd) hingen lege lijsten. De gordijnen van het raam waren vanzelfsprekend dicht. Verder stond er een boekenkast, een kledingkast, een bed, een bankje en een grote spiegel. Ik haastte me er heen om wat vertrouwds te zien. Gelukzalig keek ik naar m’n eigen spiegelbeeld. Haast ontroerd stond ik er naar te staren. Ikzelf, mezelf. Hoewel de kleding niet van mij was klopte de rest. Van mijn piekerige haar tot mijn blote tenen die zich in het tapijt krulde. Ik droeg een nauwsluitende jurk die tot net over m’n knieën viel. Hij was lelijk grijs.
Gedachten flitsten door mijn hoofd.
Mijn blote tennen die zich in het tapijt krulden
Het zijn een beetje lüllige dingetjes, en heb nog niet naar de leestekens enzo gekeken, als je dat ook wilt, wil ik dat ook wel doen hoor?
Dit was van het eerste stukje.
Ik ga het zo aanpassen, sorry dat ik zo laat reageerde, wilde eerst weer wat schrijven
Nouja, slordigheid, slordigheid. Ook duurde het weer heel lang voor dit stukje kwam, het is echt zo'n tussenbrug nu
Maar ik kan hiermee weer lekker aan de slag
Verder leuk stukje.

Let wel op dat je zij en zei niet door elkaar zal halen, dit kom ik meerdere keren tegen.