Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xXLiekeXx schreef:Als de bokker gewoon online blijft gedurende een week en niet reageerd met een nieuw stuk verhaal kun je verwachten nooit meer een stuk te zien.
quera schreef:xXLiekeXx schreef:Als de bokker gewoon online blijft gedurende een week en niet reageerd met een nieuw stuk verhaal kun je verwachten nooit meer een stuk te zien.
niet iedereen die met een verhaal bezig is schrijft 24/7 aan een verhaal .mensen hebben nog meer dingen te doen dan een verhaal

Bentuh schreef:oke..
weet nief of jullie ook het pb hebben gehad..
maar ze heeft tijdelijk even een stopje (A)
ze zal binnenkort wel weer veder schrijven, we geven de moet niet op zullen we maar zeggen

twister42 schreef:jeetje mesne wat een ongeduld, ik neem aan dat TS werk/school gaat en een paard heeft dan nog de ander dingen die je soms moet doen,
als je het verhaal leuk genoeg vindt maakt het toch niet uit dat je wat langer moet wachten.
treasure27 schreef:twister42 schreef:jeetje mesne wat een ongeduld, ik neem aan dat TS werk/school gaat en een paard heeft dan nog de ander dingen die je soms moet doen,
als je het verhaal leuk genoeg vindt maakt het toch niet uit dat je wat langer moet wachten.
Ja maar je weet dan niet meer echt waar het over gaat
xXLiekeXx schreef:Had ik toch maar weer is mooi gelijk
dan word het wel een heel vreemd verhaal he..