Even een paar dagen weinig tijd en het topic schiet vol!
Onwijs leuk dat zoveel mensen enthousiast zijn!
Tijd om even bij te werken!!
@ Elanor: erg gave hanger. Vind met name de simpelheid van het hoofdje erg krachtig! 
@ Janique: is toch juist een uitdaging? Een hoorn met zo'n verkorting??
Heerlijk intiem plaatje, paardje kijkt echt verschrikt op zo van "betrapt!"
@ Ania: heel erg gaaf plaatje, doet als een sprookje aan op deze manier. Krijg het idee van een schilderij. Er mooi met lichtval en het paard wat van je af beweegt. Ben heel benieuwd...
@ Shalbo: je tussenstapjes zien er zeer veelbelovend uit! Zie nu het resultaat, zitten erg mooie stukken tussen
je stijl vind ik gaaf, het licht tussen de bomen door erg mooi. Konijntje... Geef je zelf al commentaar op. Ga je er nog verder mee?
@ Boooo: volgens mij kan je er wel ietsje langer aan werken? Ik vind het nogal krasserig en vlug overkomen...
@ Corine: ben benieuwd naar meer, ga je deze schets nu verder uitwerken?
@ Nevony: mooie opzet! Ben heel benieuwd hoe je dat verder gaat invullen! Blik van het paardje vind ik erg gaaf, kijkt echt zo verbaasd op
@ Lara_Silver: jammer dat het met pen geschetst is op een lijntjesblaadje. Letters op de andere kant komen er doorheen, dit is zonde van je tekening... Ik ga met Malenka mee wat betreft tips
@ LoutJ: foto is erg slecht, kan je een betere maken? Ik kan zo niet veel zien helaas.
@ Mssznaomi: ben benieuwd naar de uitwerking!!
heb vanavond een eerste schets op papier gezet, zal misschien morgen een updateje plaatsen