edelweis1 schreef:nujaro: Leuk, mooie uitstraling! Jammer dat op de foto het ribbelige van het papier zo goed te zien is, maar daar kun je ook niet veel aan doen denk ik
. €5
nee klopt, maar heb eigenlijk teveel op de foto ingezoomt, had wat meer het hele papier moeten pakken waardoor dat net wat minder zichtbaar was op de foto
in het echt heb je er namelijk minder last van

Dus laat het oude topic maar zitten en begin hier gewoon weer, zal het nu proberen bij te houden 
Het geheel mag nog wat minder krasserig en de manen mogen meer uitgewerkt. Verder nette verhoudingen en mooi met schaduwen gewerkt. Jammer van de kreuk, daardoor niet meer verkoopbaar. Zonder kreuk 7,50.
. 7,50.
Verhoudingen lijken mij aardig kloppend en mooi die schaduwen. 15 euro voor deze. De auto vind ik wat minder. Voorkant komt lager dan het wiel, lijkt me wat lastig rijden. Vind 'm voor een auto niet strak genoeg getekent en de glans komt niet over. 5 euro. Het revolver is erg mooi en gedetailleerd, toch niet iets wat ik snel zou ophangen (mijn persoonlijke smaak) 7,50. De hoeven zijn netjes getekent. Leuke studie, 1e is wat krasseriger dan de 2e. Beide meer oefeningen in mijn ogen. 2,50 per stuk.

Ik heb ze allemaal even bekeken, als ik ze zo zie zijn ze voor mijn gevoel nog wat te strak qua stijl. (Te gladjes??) het zijn nette tekeningen, maar daar blijft het ook een beetje bij. Wel flink doorgaan! Vind het knap dat iemand zulke afwisselende dingen neer kan zetten!
Volgens mij zijn er hier en daar nog wat dingen die niet helemaal kloppen (hoofd/hals, oogje) de kleuren daarentegen vind ik errug sprekend! 10 euro.
20,-
Ik vind persoonlijk alleen de achtergrond wat triest maar dat is natuurlijk echt eigensmaak. En denk goed om de lichtval. 40/45 euro
)