Ylana schreef:Doe jij ook schilderen op bestelling... moet je ff in der profiel bekijke daar staat het in als het goed is
JA JA JA JAAAAHHH!!!!*ahum, niet teveel bij nadenken verder *Jack is geweldig geworden, ben benieuwd hoe je het met will klaarspeelt..Persoonlijk had ik net als bij Jack zo'n rand eromheen gemaakt, zodat het wat meer bij elkaar zou passen. Maar dat is je eigen keus..Als je dan toch bezig bent Elizabeth er nog bij inderdaad En die lelijke Barbossa..Ik ben benieuwd hoe die worden gaat Succes!
margot123 schreef:*wacht met smart op nog een upload * Same here! Ga je nog andere personages uit de film schilderen?
Misschien wel Hier is de update al, niet veel meer aan gedaan:Gaat duidelijk veel langzamer dan met mijn vorige sch.Heel erg bedankt voor die leuke reacties
Wauw ik doe het je echt niet na hoor ! Ga zo door en je kan binnenkort je eigen winkeltje beginnen van personages
and yet again *silence* ben weer eens sprakeloos!! nu nog elisabeth.. maar hij is echhhtt supper mooi!!* schreeuwt om update!!*edit; vind persoonlijk dit zonder rand mooier!
sorry , niet echt een update, heb er wel het een en ander nog aan gedaan en verandert:Bedankt voor de reacties
Hij word echt weer super, vind alleen het bovenste van de oog zo donker, maar dat zal in het origineel ook wel zo zijn..