? )?pharagirlke schreef:ja ik vind dat een probleem want ik wil inderdaad geen verhalen lezen van dit soort niveau...(sorry, maar als je niet eens foutloos zinnen kan bouwen, en dan heb ik het niet over dt fouten want dat kan ik zelf ook niet maar gewoon om de zinsbouw dan vind ik het niet echt van een hoogniveau en daarmee wil ik niet zeggen dat de ts dom is maar gewoon nog niet klaar om een echtg goed verhaal te schrijven....) maar goed, ik denk dat ik maar op houd met discusieren met jou, dat is nooit zinvol geweest en zal het ook nooit wordendus ls bij deze: het is een prachtverhaal, foutloos en perfecte zinsbouw; ja ik wil meer!
(zo nu heb je je zin)
Dus alle verhalen hier op CB moeten op hoog niveau zijn? Alles moet echt goed zijn voordat het bokt/CB-waardig is? Als je het niks vind hoef je toch niet verder te lezen?
Trouwens, is het niet discussiëren?
Als je je er zo aan stoort, je kan Bart altijd een pb'tje sturen en vragen om een subforum speciaal voor jongeren die creatief bezig zijn. Zo is 't natuurlijk ook niet leuk voor de TS.
Ik vind het verhaal trouwens grappig.

dus ls bij deze: het is een prachtverhaal, foutloos en perfecte zinsbouw; ja ik wil meer!
(zo nu heb je je zin)
hier iets. Phara geeft gewoon haar commentaar, en ik val haar bij. Verder zei ik in mijn eerste post nog dat ik het best een aardig verhaal vind en er zijn zat mensen die alleen zeiden dat ze het een leuk verhaal vinden en meer willen lezen. Dus ik zie geen reden waarom je zou stoppen met schrijven. Dat wij commentaar geven betekent toch niet dat je het je aan hoeft te trekken? Lekker makkelijk beïnvloedbaar.
Ook zei ik al dat het mij geen zak uitmaakt of je fouten in je zinsopbouw maakt, maar nu er zoveel spellingscontrole mogelijkheden zijn... wat is er nou de moeite aan om t even in Word te typen en hier te kopiëren, das leuker teruglezen voor jezelf later ook...?
)
. Als het verhaal je bevalt en je gaat er helemaal op in, dan vallen de spellingsfouten niet een meer op. (Hiermee wil ik ook niet zeggen dat je er niet meer op moet letten) Het zijn misschien inderdaad alleen jongere meisjes en jongens die verhalen schrijven, maar ik kan als 18 jarige zo iets niet meer schrijven hoor, daar heb ik de fantasie niet meer voor. Jongeren van 10-11-12,...j hebben nog zoveel fantasie, laat ze het toch uiten.So what als er is een foutje tussen zit!! Het is net de bedoeling om kinderen te stimuleren en door zo'n reacties durven ze gewoon niets meer te doen, fijn hoor!