[Verhaal]Penny; mijn pony is de beste!! (tijdelijke titel??)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: [Verhaal]Penny; mijn pony is de beste!! (tijdelijke tite

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 22:38

Mag ik hier wel reageren of is mijn niveau te laag door mijn dyslexie (veranderen ze dat woord trouwens telkens of ligt het aan mij ? )?

pharagirlke schreef:
ja ik vind dat een probleem want ik wil inderdaad geen verhalen lezen van dit soort niveau...(sorry, maar als je niet eens foutloos zinnen kan bouwen, en dan heb ik het niet over dt fouten want dat kan ik zelf ook niet maar gewoon om de zinsbouw dan vind ik het niet echt van een hoogniveau en daarmee wil ik niet zeggen dat de ts dom is maar gewoon nog niet klaar om een echtg goed verhaal te schrijven....) maar goed, ik denk dat ik maar op houd met discusieren met jou, dat is nooit zinvol geweest en zal het ook nooit worden dus ls bij deze: het is een prachtverhaal, foutloos en perfecte zinsbouw; ja ik wil meer! (zo nu heb je je zin)

Dus alle verhalen hier op CB moeten op hoog niveau zijn? Alles moet echt goed zijn voordat het bokt/CB-waardig is? Als je het niks vind hoef je toch niet verder te lezen?

Trouwens, is het niet discussiëren?

Als je je er zo aan stoort, je kan Bart altijd een pb'tje sturen en vragen om een subforum speciaal voor jongeren die creatief bezig zijn. Zo is 't natuurlijk ook niet leuk voor de TS.

Ik vind het verhaal trouwens grappig.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 23:10

Jus_dOrange schreef:
Mag ik hier wel reageren of is mijn niveau te laag door mijn dyslexie (veranderen ze dat woord trouwens telkens of ligt het aan mij ? )?

pharagirlke schreef:
ja ik vind dat een probleem want ik wil inderdaad geen verhalen lezen van dit soort niveau...(sorry, maar als je niet eens foutloos zinnen kan bouwen, en dan heb ik het niet over dt fouten want dat kan ik zelf ook niet maar gewoon om de zinsbouw dan vind ik het niet echt van een hoogniveau en daarmee wil ik niet zeggen dat de ts dom is maar gewoon nog niet klaar om een echtg goed verhaal te schrijven....) maar goed, ik denk dat ik maar op houd met discusieren met jou, dat is nooit zinvol geweest en zal het ook nooit worden dus ls bij deze: het is een prachtverhaal, foutloos en perfecte zinsbouw; ja ik wil meer! (zo nu heb je je zin)

Dus alle verhalen hier op CB moeten op hoog niveau zijn? Alles moet echt goed zijn voordat het bokt/CB-waardig is? Als je het niks vind hoef je toch niet verder te lezen?

Trouwens, is het niet discussiëren?

Als je je er zo aan stoort, je kan Bart altijd een pb'tje sturen en vragen om een subforum speciaal voor jongeren die creatief bezig zijn. Zo is 't natuurlijk ook niet leuk voor de TS.

Ik vind het verhaal trouwens grappig.

heeft ls haar bodyguard erbij gehaalt?

annyhow: dyslexie (en ja het is een moeilijk woord ) daar kan jij niets aan doen! (herinnert zich plots wat en stuurt pm ) de verhalen moeten NIET van een hoog niveau zijn en als jij LAS! dan had je GELEZEN dat het me stoort dat er allerlei vreemde SPELFOUTEN in zitten en niet die DT fouten maar andere stomme FOUTEN die je als 10-jarige niet meer hoort te maken als je nederlands hebt gehad!
dat pb'tje is misschien niet eens zon slecht ide
ik heb gezegd dat ik denk dat ze er nu nog niet klaar voor is gezien de NEDERLANDSE TAAL blijkbaar nog te moeilijk is voor de ts die bij mijn weten geen dyslexie heeft (hoe je het ook schrijft) en als ze dat heeft vraag ik me af heo ze erbij komt om alsnog een verhaal te schrijven?

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 00:54

Ik wil hier nog aan toevoegen: zinsopbouw is nog tot daaraantoe, het niveau van onderwijs vliegt achteruit en t is ook een zeker taalgevoel wat erbij kijken komt. Sommigen zien of merken het meteen als een zin niet klopt, anderen hebben geen flauw idee wat er fout aan is. Dit heeft niks met dom zijn ofzo te maken maar gewoon met taalgevoeligheid. Dus over verkeerde zinsopbouw zal ik me nog inhouden hier. Maar spelfouten kan je tegenwoordig zo simpel controleren, wat is daar nou de moeite aan? Het maakt het lezen een stuk fijner, en dat brengt vanzelf leukere reacties met zich mee.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 00:57

inderdaad Jallist: Word haalt zelfs je dt fouten er uit...Dus dit is luiheid of onwetendheid. (hoe je het ook schrijven mag! goh is het geen ide om een spellingscontrole op bokt te zetten? )

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 01:02

T zou nog niet eens een slecht idee zijn , ben je meteen van dit soort discussies en eventuele ongewenste breezer taal etc af wat ik toch nog vaak tegen kom hier, zo irritant...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 01:19

Jallist schreef:
T zou nog niet eens een slecht idee zijn , ben je meteen van dit soort discussies en eventuele ongewenste breezer taal etc af wat ik toch nog vaak tegen kom hier, zo irritant...

VOLLEDIG met je eens!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 01:23

Aaaaaaaaalsjeblieft!!!!
doe dit lekker via PB!
ik ga nu ook niet eens verder met het verhaal.... als d't toch niemand is die het intereseert, en IK zoveel fouten maak!
leuk he iemands topic verne*ken!

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 11:51

Niemand verne*kt hier iets. Phara geeft gewoon haar commentaar, en ik val haar bij. Verder zei ik in mijn eerste post nog dat ik het best een aardig verhaal vind en er zijn zat mensen die alleen zeiden dat ze het een leuk verhaal vinden en meer willen lezen. Dus ik zie geen reden waarom je zou stoppen met schrijven. Dat wij commentaar geven betekent toch niet dat je het je aan hoeft te trekken? Lekker makkelijk beïnvloedbaar. Ook zei ik al dat het mij geen zak uitmaakt of je fouten in je zinsopbouw maakt, maar nu er zoveel spellingscontrole mogelijkheden zijn... wat is er nou de moeite aan om t even in Word te typen en hier te kopiëren, das leuker teruglezen voor jezelf later ook...?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 13:06

Jolliegirl: het was nog niet zon probleem want eigenlijk vroeg ik je gewoon om op je spelling etc etc te letten. Maar toen een aantal daar een inmens probleem van gingen maken draaide het hierop uit dus: sorry dat ik commentaar/tips geef en niet ja knik gelijk al die andere

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 21:45

en eigenlijk zou je er nog blij mee moeten zijn ook, want het haalt wel steeds weer het topic naar boven. Leuk verhaal hoor.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 00:15

IK had dat met al die foutne niet getypt,

RRteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 16:06

mensen mensen wie is hier nou kinderachtig als zei een verhaal typ met fouten en je ergert je daar aan regeer dan gewoon niet en laat haar lekker in haar waarde jezus

( mijn nederlandse is ook lekker slecht zi eje )

Loenz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 14:34

Mag er meer van het verhaal (inplaats van meer discussie)?

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 22:00

Waarom worden jullie boos op jolligirl? je ziet toch dat ik het geschreven heb? Tjee.. beetje blind?? of blonT??

Anneke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 22:23

Ik snap niet dat sommige zich zo kunnen ergeren aan spellingsfouten . Als het verhaal je bevalt en je gaat er helemaal op in, dan vallen de spellingsfouten niet een meer op. (Hiermee wil ik ook niet zeggen dat je er niet meer op moet letten) Het zijn misschien inderdaad alleen jongere meisjes en jongens die verhalen schrijven, maar ik kan als 18 jarige zo iets niet meer schrijven hoor, daar heb ik de fantasie niet meer voor. Jongeren van 10-11-12,...j hebben nog zoveel fantasie, laat ze het toch uiten.So what als er is een foutje tussen zit!! Het is net de bedoeling om kinderen te stimuleren en door zo'n reacties durven ze gewoon niets meer te doen, fijn hoor!

Lees en als het verhaal je echt intresseert dan maken die paar foutjes echt niets uit hoor!

edit: Schrijf maar door hoor, ik vind het een goed verhaal!

@ pharagirlke: Een aantal reacties geleden schreef je iets over dyslexie. Je zei dat als de TS dyslexie heeft je niet weet hoe ze erbij komt om een verhaal te schrijven. Dit vind ik toch wel heel grof hoor. Dus iemand met dyslexie zou geen verhaal mogen/ kunnen schrijven? Kom op he doe is even normaal!!!

Anneke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 23:10

**schopje** Want ik zou graag een nieuw stukje zien

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 17:49

ik ook

Horsy_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 22:21

nou kom op! Ik ben benieuwd naar de rest. * wacht op een volgend stukje *