alleen wel 1 ding, misschien wel handig voor de toekomst als je meer verhalen gaat schrijven

Maar verder veel succes met je verhaal! vond de vorige ook heel mooi!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Tomas keek Anne ook geërgerd aan. Anne haalde haar schouders op en zei: “Ach joh, maak je niet druk”! Ze keek geïrriteerd om zich heen en zei toen, “wat heb je eigenlijk allemaal in de rugtas van je”? Waarom wou ze dat weten dacht ik bedachtzaam. “Gewoon benodigde spullen” zei ik onverschillig. Ik richte me nu op Tomas, “ik denk dat we het beste hier kunnen blijven. Er is hier water, en voedsel”. Zei ik terwijl ik naar de stuiken vol bossen wees. Patrica keek me ongelovig aan, “ja hallo! Ik ga dus echt niet van een struik eten”. Ik probeerde haar te negeren maar ik faalde, “nou dat is mooi! Dan is er tenminste meer voor ons” zei ik tegen haar terwijl ik een bes pakte en die in mijn mond stopte. “Ehm, Rachel”? Zei Tomas zacht. Ik keek om uitdagend aan, “Ja wat”? “Realiseer je je wel dat die bessen giftig kunnen zijn”. oliebol dacht ik, maar ik zei wat anders “Ja natuurlijk”.” Dokter maar keek me aan, maar blijkbaar waren ze niet giftig dus. Ik schudde me hoofd, “nee, anders zat ik hier niet denk ik”. “Probeerde je stoer te doen, tegen over Anne. Ik bedoel toen je zei: Natuurlijk:” Ik durfde het eigenlijk niet te zeggen, maar deed het toch maar wel
pharagirlke schreef:inderdaad dat laatste stukje vat ik ook niet helemaal