OK dan, op verzoek van de fans 
hier nog een stukje en het wordt al spannender en spannender.....
Enjoy
Citaat:
Patricia, Tim’s vrouw is nergens te bekennen en ik laat me op de enorme bank zakken. Tim brengt me een glas water en gaat tegenover me zitten.
“I was just watching the news this morning…” begint hij moeizaam.
Ik knik en kijk hem nieuwsgierig aan, wat is het probleem nu toch?
“I can’t make this any easier.” Zucht hij “But Chris was murdered last night.”
Mijn hart slaat een paar slagen over en ik voel het bloed uit mijn gezicht wegtrekken.
Ik kan geen woord uitbrengen, het lijkt wel alsof mijn keel wordt samengeknepen. Na een tijdje lijkt er weer lucht in mijn longen te stromen en daarmee schijnt mijn spraak ook terug te keren.
“What happened? That’s not possible!” stotter ik. Tim kijkt me vragend aan.
“I was with him almost all night!” Schreeuw ik bijna. Chris heeft voor mij afgedaan, maar dit heeft hij toch niet verdiend. Dan schiet een andere verontrustende gedachte mij te binnen, als ik de hele nacht daar ben geweest, maakt dat mij dan niet hoofdverdachte numero uno?
Verschrikt kijk ik op naar Tim “Tim, I was there all night, and we had a fight, but I didn’t hurt him.” zeg ik verstikt, dit zou wel eens heel verkeerd kunnen aflopen.
Tim begrijpt me eerst niet, dan begint het ook hem te dagen waar ik het over heb. “Oh sh*t, are you serious? Girl, that doesn’t look good.” Hij slaat zijn handen voor zijn ogen en blijft zo een tijdje zitten, nadenkend.
Ik kan niet meer nadenken, alles tolt door mijn hoofd en ik ben bang, echt ontzettend bang.
Tim kijkt weer op “Ok, my best guess is, not to talk about it, if the police doesn’t contact you, we’re not gonna make them any wiser.”
Ik knik en hoop maar dat dat zal werken, hoewel ik dat zwaar betwijfel. Ik blijf zwijgend zitten en staar naar mijn onaangeraakte glas water. Ik voel me ontzettend verlaten en verward. Tim is opgestaan en staat in de keuken uit het raam te staren.
Ik sta uiteindelijk ook op en kondig aan dat ik naar mijn trailer ga, ik wil alleen zijn, ik moet alles op een rijtje zien te krijgen. Als ik de deur van de trailer optrek slaat een vlaag warme lucht me in het gezicht. Verdorie, de airco heeft het schijnbaar opgegeven. Ik sla er verder geen acht op en laat me op de bank vallen. Het is donker buiten als ik rechtop ga zitten, ik moet in slaap gevallen zijn.
Het is ontzettend warm en vochtig in de trailer, maar ik wil ook de deuren en ramen niet openzetten, dat trekt waarschijnlijk een leger muggen aan.
Ik besluit buiten te gaan zitten, hopende dat de muggen me een beetje met rust zullen laten. De krekels maken ontzettend veel lawaai, en af en toe hoor ik de coyotes ver weg huilen. Ik heb ze al een tijdje niet meer gehoord, waarschijnlijk is meer eten te vinden verderop.
Ik probeer mijn hoofd leeg te maken, luisterend naar de krekels. Ik sluit mijn ogen en probeer even niet aan Chris te denken. Zo rustig zittend buiten lijkt het vreemd, alsof het niet gebeurd is, als in een droom, of eigenlijk meer een nachtmerrie.
De wind steekt zachtjes op en ik begin het toch een beetje fris te vinden en besluit toch maar naar binnen te gaan. Ik ga recht zitten en als ik wil opstaan bekruipt me het gevoel dat ik bekeken wordt. Ik sta op en tuur tussen de bomen, maar het is te donker. Het licht van de trailer verdrijft de duisternis niet erg ver. Ik wil me niet omdraaien, dus loop ik achteruit naar de deur en stap met ijzige kalmte naar binnen.
Binnen durf ik pas weer te ademen, maar de rillingen lopen langs mijn rug. Dan valt mijn oog op een zaklamp, maar wil ik eigenlijk wel weten wat er daar buiten is?
Kom op, wat kan het nu zijn? het is waarschijnlijk niets of misschien een wild dier. Maar om de een of andere reden geloof ik mezelf niet, toch grijp ik de zaklamp, knip hem aan en stap weer naar buiten.
Commentaar, melding van grammaticale en typfouten, kritiek, alles is nog steeds heel welkom