Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
F_Orumster schreef:Arme Kabayo heeft haar merrie (niet van deze foto) op een vreselijke manier verloren. Wat een verdrietige start, heel veel sterkte.
ik wilde nl een foto maken van een veld vol paarse krokussen maar helaas zijn die er nog niet, op een enkeling na dan. Nu iets anders bedenken. Gaat ook wel lukken.
De foto is fototechnisch ook gewoon simpel hoor, ik vind de foto van de paarse bloem veel mooier. Het was meer een vraag of veulens mocht in het thema lente. Ik moet sowieso nog de regels doorlezen. Ik vind fotografie erg leuk maar heb ik snap m’n eigen 10 jaar oude camera nogsteeds niet
Als alles wat gezakt is en weer normaal draait hier zal ik het even wat beter lezen allemaal. Ik sla nu niks op fohadie schreef:En een nieuwe rel in 3,2,1... Knap toch hoe jij ieder topic kan laten ontsporen.
Afijn, ik wilde gister mijn foto maken, blijk ik te vroeg te zijn. En toen bedacht ik me dat het natuurlijk nog maar half maart is en het officieel nog winter is.ik wilde nl een foto maken van een veld vol paarse krokussen maar helaas zijn die er nog niet, op een enkeling na dan. Nu iets anders bedenken. Gaat ook wel lukken.
mvdende schreef:Ik ken bokt misschien een beetje te goed, dat straks de foto can Kabayo deze maand wint, alleen maar vanwege wat er gebeurt is. En als het z'n soort topic gaat worden......
Laten we het hier A.U.B. Gewoon bij fotografie houden..

F_Orumster schreef:Share love, not hate. Per ongeluk azijn gepakt? Zo, door jouw post ben ik juist rap klaar met dit topic.
Ik vond het aardig om hier even bij stil te staan, net alsof we echt mensen in een foto club zijn. En juist ongepast om er niks over te zeggen.mvdende schreef:Ik ken bokt misschien een beetje te goed, dat straks de foto can Kabayo deze maand wint, alleen maar vanwege wat er gebeurt is. En als het z'n soort topic gaat worden......
Laten we het hier A.U.B. Gewoon bij fotografie houden..

).

F_T schreef:Had ik gisteren toch alsnog bijna een fantastisch passend moment te pakken voor deze challenge.
Maar ik was net te laat. Écht net.
Stel gigantisch glimmende ruziënde woerden.
Dat is wel écht lente.
Maar ik was te laat met telefoon te voorschijn halen en een fatsoenlijke hoek zoeken.
Ik merk dat ik de uitdaging eigenlijk wel erg leuk vind.
Als ik inderdaad kan aangeven dat ik momenteel met technisch écht slecht materiaal moet werken en daar dus liever geen comments op heb,
Maar wel op idee, evt hoek en compositie (hoewel ook daar technisch enorm beperkingen liggen) en het geen afbrekend commentaar wordt dan vind ik het mogelijk toch leuk om een poging te wagen.
Dan zie ik vanzelf of het uiteindelijk werkt voor mij.
maar wel dat ik het een leuke uitdaging vind en bij het laatste stuk