Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Warboel schreef:Hahahaha oh wauw dat is ook een hele klus geweest lijkt me! En dank je welIk heb mijn afstudeerwerk (studeerde illustratie en had een heel boek geïllustreerd) ook bijna ritueel verbranddus ik voel je haha.
Dat filigrain is wel echt mooi hoor, echt prachtig gedaan!![]()
Oh en ik snap dat je niet meer met leer wilde werken als je vegetariër bent! Dit is wel even een upgrade zo
eclair98 schreef:Dank je wel! Oh jeetje wat een uitdaging, volgens mij zijn de meeste dingen in de dierenbranche niet perse winstgevendWat gaaf TS, ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat en de beoordeling!
Ik heb eerder voor mijn opleiding een bedrijfsplan moeten schrijven binnen de dierenbranche. Echt, dat winstgevend krijgen op papier was een nachtmerrie. Ook dat verslag heb ik ritueel willen verbranden, waren het niet dat ik hem alleen digitaal had
paars schreef:Ooh dat was ook nog een leuke geweest inderdaad! Hij heet nu Dame EdnaOooh hij is Elton John waardig! Geweldig wat een brildit is kunst!
BrankaZ schreef:Dank je wel!!Wow! Wat een werk! Gaaf en mooi. Leuk om te volgen.
Veldbloem schreef:Oh sorry, dat heb ik ook helemaal niet uitgelegd. Bij het klinken sla je beide uiteindes van de pen (die door het scharnier gaat) plat. Dus dan it het scharnier vast, en kan hij eigenlijk ook niet meer los.Prachtig wordt het! Ik duim mee voor de scharnieren, al weet ik niet wat klinken inhoudt.
Earth schreef:Hahahahaha geweldigIk droomde vannacht over dit topic. Dat ik de bril mocht vasthouden en dat hij echt 2 kilo woog ofzoHeel bijzonder
Sabbientje schreef:Dank je wel! Ik hou ook van filigrain, aar het blijft een uitdaging om het goed te krijgen. Bij mij is hij ook niet perfect, her en der is het soldeer helemaal in de vorm gelopen, dat was niet de bedoelingDie word echt heel gaaf. Ik ben fan van. Het filigrain in de pootjes.
Wel gaaf dat je op deze manier je werk en je passie bij elkaar kan voegen.
vordur schreef:Haha een 'maar' mag altijd! De bril is gelukkig een stuk lichter dan ik van tevoren had gevreesd, en zit verassend comfortabel (in het halfuur dat ik hem tot nu toe gedragen heb haha). Als je hem de hele dag draagt word hij wel aardig zwaar denk ik inderdaad. Wat volgens mij niet goed op de foto's te zien is, is dat ik er wel neussteunen op gemaakt heb, zoals bij een kunststof bril (normaal heeft metaal altijd losse neussteunen, maar zilver is daar gewoon te slap voor). Dus is hij draagbaar; absoluut! Is hij comfortabel; het eerste halfuur wel haha, daarna waarschijnlijk wat minder.Het ziet er prachtig uit maar ja er komt een maar.
Ik ben een brillendrager en als ik zou naar die bril van jou kijk dan krijg ik spontaan pijn in mijn neus.
Waarom , om dat de bril mij super zwaar lijkt om te dragen.
En is het niet de bedoeling van een Meesterstuk dat het ook draagbaar moet zijn.
Het is maar wat ik mij afvraag hoor geen kritiek.
VillaNeusjes schreef:Opticien speaking: dat is in de praktijk niet helemaal waarIk denk dan dus : daar passen mijn -10 glazen prima in zonder dat het er uit ziet als een lompe bril.
Maflinger_S schreef:Ooh shoot, daar heb ik helemaal niet meer op gereageerdIk vond de suggestie van een van mijn voorgangers om heel flamboyant binnen te komen met die bril op je neus wel erg grappig. Ik zeg doen!