[ART][VOLG] Handgemaakte leren tassen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-25 14:58

tamary schreef:
Mooie definitie van weerbestendige hobby :D

Ja echt heerlijk! Daarom ben ik ook altijd met vanalles tegelijk bezig := met minder mooi weer en als ik alleen thuis ben dan zit ik vaak binnen uit te snijden en gaten te slaan. En 's avonds met vriendlief op de bank of zoals nu met mooi weer dan kan ik lekker randen afwerken of stikken :D

DubbelFun schreef:
Lekker hoor. Ik zit ook graag met een haak/brei-werkje in de tuin, wordt soms wel wat warm op de benen :D

Ohh haken en breien kan ik dan weer niet! Ben nooit verder gekomen dan punniken :') :)) Als je dan een groot project hebt kan ik me voorstellen dat het warm wordt op schoot :j :))

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 15:07

Het ziet er weer comfortabel uit.

En heel mooi wat je maakt. De sleutelhangers worden steeds ook goed bekeken door mensen *\o/*

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 19:08

Wendy15 schreef:
Ook deze is af, alleen nog de band afmaken (as usual :') :)) )
Deze combinatie van kleuren zou ik zelf niet hebben bedacht. Een van mijn volgers op instagram kwam met dit idee en ik vind het zo gaaf! Geeft me een beetje zomer gevoel {:}
Hij kwam op de foto's eerst steeds een beetje grijzig over dus deze nu bewust op een grijze huid gefotografeerd zodat hopelijk goed te zien is dat het beige is.
[ Afbeelding ]

Jaaa ik vind ‘m zo leuk! <3 <3

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-25 07:56

karuna schreef:
Het ziet er weer comfortabel uit.

En heel mooi wat je maakt. De sleutelhangers worden steeds ook goed bekeken door mensen *\o/*

Super leuk! :D Binnenkort ook maar weer eens sleutelhangers gaan maken in nieuwe kleurtjes :D

Mlies schreef:
Jaaa ik vind ‘m zo leuk! <3 <3

Was echt een top idee van je deze kleur combi! <3