Gave snelle werkjes ook weer! Die Fretjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Wat leuk gelato!
Tabbladen, die is gaaf!
Ik zit al flink vooruit te denken naar mijn verjaardag, want ben pas in April jarig, maar ik vraag toch even bij jullie haha.
Ik vraag elk jaar wel kunstspullen, maar op een setje goede kwaliteit mesjes voor lino snijden na is mijn inspiratie een beetje op, hebben jullie nog ideeën wat ik kan vragen? Ik doe echt vanalles, en kan het vaak ook echt voor mijn opleiding gebruiken
eva1969 schreef:Bestel je dan spacers of fabriceer je die zelf?
_roodvos_ schreef:Gelato: Wat een heerlijke uitdrukking, hij ziet eruit alsof hij zo op een bordspel of in een boek terecht zou kunnen. Is het ergens voor?Polarize schreef:Wat leuk gelato!
Tabbladen, die is gaaf!
Ik zit al flink vooruit te denken naar mijn verjaardag, want ben pas in April jarig, maar ik vraag toch even bij jullie haha.
Ik vraag elk jaar wel kunstspullen, maar op een setje goede kwaliteit mesjes voor lino snijden na is mijn inspiratie een beetje op, hebben jullie nog ideeën wat ik kan vragen? Ik doe echt vanalles, en kan het vaak ook echt voor mijn opleiding gebruiken
Dan zou ik er ook fijne linoplaten bij vragen. Bij Harolds/Gerstaecker hebben ze van dat dikke kurkspul, en dat vind ik vele male fijner snijden dan dat hardere, dunne plasticactige: https://www.gerstaecker.nl/Forbo-Bullet ... plaat.html
En iets om je gutsen mee te slijpen/scherp te houden.
Edit: Gezien januari bijna om is, is er ook iemand die zich geroepen voelt om voor februari een challenge te bedenken?
_roodvos_ schreef:Kabouter met boek bij paddestoel en boodschappentas, ook weer in 15 minuten: (met ernaast de tas in kwestie, inclusief miniatuurprei)
[ Afbeelding ]
_roodvos_ schreef:@polarize: Geluk. Ik doe het met de achterkant van een lepelSoms vervloek ik mezelf wel dat ik toen ik op de kunstacademie zat niet meer gebruik heb gemaakt van de faciliteiten daar.
Polarize schreef:Ik zit al flink vooruit te denken naar mijn verjaardag, want ben pas in April jarig, maar ik vraag toch even bij jullie haha.