De boekhandel is in Haren! Hierna moet ik maar andere plekken ga proberen, maar het blijft een beetje spannend om de stap te zetten hoor Setjes zijn bij mij 10 euro, maar in de boekhandel kan je ze alleen los kopen, per stuk 2 euro. Dus scheelt een beetje
Floko: je bent niet de enige hoor! Ik wilde er héél graag een kanoet bij hebben, niet alleen vanwege de naam maar ook omdat ik ze zo leuk vindt. Ze vliegen echt bizar ver als ze gaan migreren, en ze zijn niet eens zo heel groot.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 28-02-23 14:27
Was de Kneu hier al voorbij gekomen? Ik zou er geen kaart van maken maar ik vind hem zo grappig In een linkje, want het liedje is niet helemaal jeugdjournaal proof
Ik deel de liefde voor vogels met jou. Ik geef de wilde dieren in de Haarlemmermeer via mijn website Fauna Haarlemmermeer een gezicht en daarmee een stem in de Haarlemmermeer.
De Wethouder noemde mij spottend in een debat Het Mussen vrouwtje.
Je begrijpt wel dat ik van jouw kaarten blij wordt en dan vooral de Mussen. Als mussen vrouwtje
De Kneu is ook goed Ik wil eigenlijk heel graag een kneu op een kaartje hebben, maar het lukt me niet om een leuke (positieve) woordgrap te bedenken.
Oooh super leuk! Stuur maar een pb'tje als je interesse hebt @ual_95, er liggen hier nog genoeg! Heb nu ongeveer 75 setjes verkocht in totaal En ook weer nieuwe binnen.
Jaa janouk ik heb al eens wat topics van je daarover gezien! Ransuil Sniper is jouw profielfoto toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden.
De vogelbescherming heeft ook gereageerd, en ze gaan 3 setjes proberen in hun fysieke shop in Zeist! Echt super tof, hoop natuurlijk dat het goed loopt en er snel meer bij komen.
Jis_
Geplaatst: 09-03-23 09:05
Ik vind jou helemaal niet kneu Verder kom ik ook niet.
Wellicht dat je vivara.nl en de vogelbescherming wil benaderen.
Beide hebben een webshop en zeker de eerste koop ik vaak mijn vogelvoer voor de tuinvogels in de winter net als heel veel andere mensen. Dus daar kan je wel liefhebbers vinken.
Ik kom niet veel verder dan 'Ik vind je kneuter leuk' maar die is vrij matig. Of een beterschapskaart: 'Voor het kneusje'
Och ja die tweede is ook leuk..
Ik wilde sowieso nog iets uitbreiden met ander soort kaarten, bijvoorbeeld 'hieper de duinpieper' voor een verjaardagskaart oid.
Er moet ook ergens een uil in zitten! En een fuut, en een duif, een gans.. Sommige vogelnamen hebben duidelijk potentie alleen ik heb hem nog niet helemaal gevonden, hahah. Komt vast wel Eerst zijn deze 6 ook heel leuk.
Oh trouwens, de kaartjes in de winkel gingen verrassend goed! Echt super leuk, 'ze vliegen de winkel uit' zei de vrouw van de boekhandel. Moest afgelopen maandag al 21 kaartjes aanvullen, en dat in de eerste week
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 09-03-23 13:40
Kijk dt is leuk toch. Ik voorzie een landelijke uitrol