Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xoranlover schreef:Ik heb hier 2 canon pixma printers staan. Ben er zeker tevreden mee. Heb een fotoprinter en een gewone en beide doen het goed ook als ze langer niet aan staan.
thirteenn schreef:xoranlover schreef:Ik heb hier 2 canon pixma printers staan. Ben er zeker tevreden mee. Heb een fotoprinter en een gewone en beide doen het goed ook als ze langer niet aan staan.
Mag ik vragen hoelang je deze printers hebt? En welke precies? Ik kwam een review reden dat ze na 2 jaar niet meer werken. Dat is natuurlijk maar 1 reviewmaar gezien het toch een grote aanschaf is..
thirteenn schreef:Ik heb met iemand van de BCC gesproken en die zei dat de ecotaks niet geschikt is voor bijvoorbeeld fotopapier. En ik print het liefst op fotosticker papier
Misschien bij evenementen zoals creadoe dat je kan uitproberen?
MyWishMax schreef:Ik kom ook even meelezen. Wil er eigenlijk al jaren 1, maar budget niet voor. Maar ik vind het wel heel leuk en misschien ooit of als cadeautje vragen, haha. Ik heb alleen geen idee welke geschikt zou zijn, dus jullie zijn fijn om te volgen. Erg gave dingen ook!
Seven, jij ook weer hierwe hebben toch wel dezelfde hobby's telkens. Hoewel ik vooral schilderijen aan het maken ben met epoxy en afgestapt ben van de mallen. Die gebruik ik nog voor de restjes, maar als ik jouw voorbeelden zie wil ik wat andere mallen halen. Ook de restjes kunnen leuke projecten opleveren!
capopjekop schreef:Daar ben ik mee aan het experimenteren. Een ontwerp 3d printen en dan een mal maken. Alleen wil ik niet alles moeten schuren dus ga proberen of het werkt als ik er een laagje op smeer met epoxy. Want als je ontwerp niet glad is word je epoxy dof
Wirobelgje schreef:Bij het oriënteren lijk ik meer te zullen hebben aan de Cricut Joy.
Kan je misschien veel minder mee dan met de Maker maar ik denk dat voor wat ik wil doen, kaarten en misschien eens wat stickers of zo, lijkt dat voldoende.
Heeft iemand daar ervaring mee?
collendoorn schreef:Even een vraagje, ik heb nog een (oude) ipad en dacht eraan om daar pro create op te zetten.
Is er een alternatief voor de Apple pencil of is het eigenlijk de enige die werkt?
En de ontwerpen die je dan maakt hoe krijg ik die (in goede kwaliteit) naar mijn Windows laptop?
Er komt veel bij kijken haha!
@Thirteenn ben jij er al uit welke printer het gaat worden
thirteenn schreef:collendoorn schreef:Even een vraagje, ik heb nog een (oude) ipad en dacht eraan om daar pro create op te zetten.
Is er een alternatief voor de Apple pencil of is het eigenlijk de enige die werkt?
En de ontwerpen die je dan maakt hoe krijg ik die (in goede kwaliteit) naar mijn Windows laptop?
Ik zou eerst kijken of een oude iPad compatible is met een pencil. Ze kunnen namelijk niet met alle modellen. Als je wat goedkopers zoekt: ik heb de Samsung s6 tablet gekocht met pen (die krijg je er tenminste bij unlike bij Apple) en ik gebruik de sketchbook app en ik ben tot nu toe tevreden. Ik zou alleen meer brushes willen, maar dan ben ik wel heel hebberig want er zijn er een hoop.
Ik ben nog niet uit welke printer. Ik twijfel tussen een ecotank of Epson expression. Vind het zo jammer dat ik nergens zou kunnen zien wat voor kwaliteit eruit rolt. Iedereen heeft een ander idee bij goede kwaliteit. De een raad de ecotank aan, de ander een zogenaamd professional raad hem af.. (ik zeg zogenaamd professional, omdat ik soms het idee heb dat verkopers je een duur iets proberen aan te smeren)
thirteenn schreef:collendoorn schreef:Even een vraagje, ik heb nog een (oude) ipad en dacht eraan om daar pro create op te zetten.
Ik zou eerst kijken of een oude iPad compatible is met een pencil. Ze kunnen namelijk niet met alle modellen. Als je wat goedkopers zoekt: ik heb de Samsung s6 tablet gekocht met pen (die krijg je er tenminste bij unlike bij Apple) en ik gebruik de sketchbook app en ik ben tot nu toe tevreden. Ik zou alleen meer brushes willen, maar dan ben ik wel heel hebberig want er zijn er een hoop.
Ik ben nog niet uit welke printer. Ik twijfel tussen een ecotank of Epson expression. Vind het zo jammer dat ik nergens zou kunnen zien wat voor kwaliteit eruit rolt. Iedereen heeft een ander idee bij goede kwaliteit. De een raad de ecotank aan, de ander een zogenaamd professional raad hem af.. (ik zeg zogenaamd professional, omdat ik soms het idee heb dat verkopers je een duur iets proberen aan te smeren)
Seni schreef:Ah dus toch.. vond het al te mooi om waar te zijn. Ik dacht wellicht kan ik iets doen dat je de gewone inkt en sublimatie inkt kunt omwisselen.
Maar dan nog is het geen dure printer voor sublimatie. Maar moet er dus nog grondig research naar doen!