Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:ikke schreef:Heb je een linkje van die tutorial?
Water op een modelspoorbaan is ook altijd zo een dingetje.
Er zijn redelijk veel tutorials te vinden, maar deze heb ik opgeslagen: https://www.youtube.com/watch?v=l-1giq1oaYA
Ik heb een achterwand op de boot waar ik iets speciaals mee wil doen, en dit lijkt me echt heel gaaf!
Mkango, heel gaaf! Heb je die marmer spuitbus gebruikt?
Ik heb erg zitten twijfelen of ik een spuitbus mee zou bestellen, maar toch maar niet gedaan omdat het ook zonder zou moeten lukken haha, dus ik ben benieuwd!
8nnemiek schreef:Ik heb inderdaad een spuitbus gebruikt en een paar verschillende lagen aangebracht, zodat je ook een kleeeeein beetje diepte hebt. Zo zit één laag marmerspray onder de laag met het goud, en eentje erboven.Er zijn redelijk veel tutorials te vinden, maar deze heb ik opgeslagen: https://www.youtube.com/watch?v=l-1giq1oaYA
Ik heb een achterwand op de boot waar ik iets speciaals mee wil doen, en dit lijkt me echt heel gaaf!
Mkango, heel gaaf! Heb je die marmer spuitbus gebruikt?
Ik heb erg zitten twijfelen of ik een spuitbus mee zou bestellen, maar toch maar niet gedaan omdat het ook zonder zou moeten lukken haha, dus ik ben benieuwd!
8nnemiek schreef:Mkango, dat klinkt heel mooi met die meerdere lagen voor diepte, slim! Ik heb zo het idee dat het er in het echt nog gaver uitziet dan op de foto![]()
Karlijn, waaw wat een mooie maaksels! Ik ben echt verliefd op die onderzetters met bloemen erin.
Ik werk zelf alleen met epoxy in de schuur of tuinkamer waar goede ventilatie is, en ik heb ook nog een degelijk gasmasker liggen (vooral met polyester echt hard nodig, dat spul is rotzooi).
speurneus, heb je op je site ook losse flessen epoxy te koop, of alleen als set? Moet ik onthouden voor als ik door mijn voorraad heen ben!
Ghostattack, ik heb je een pb gestuurdWat jammer dat het niet zo wilde lukken zeg! Het is zo'n leuke hobby
8nnemiek schreef:Creatief zo, die bar!
Ah ja speurneus, het menu werkte niet helemaal op mijn computer, dus ik kwam bij 'Epoxy sam' op een lege pagina terechtGevonden!
speurneusc schreef:2 roosters in de kamer staan open en de deur open. Masker niet nodig, gebruik (en verkoop) Nederlandse epoxy, die voldoet aan strenge veiligheids eisen en geen buitenlands spul waar de tekst in het chinees staat zodat je geen flauw idee hebt wat er staat en of er waarschuwingen op staan. Of flessen die door verkoop voorzien zijn van een eigen labeltje.