Perfect uitgewerkt dus blijkbaar niet. Het leven gaat door.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Nee, deze heb ik vanmiddag aan de hand van het thema gemaakt. Dat is de regel ook.
Maar ze zijn eigenlijk allemaal geposeerd en dat had ik misschien beter niet kunnen doen...4 is idd tussendoor geklikt.
Maar het model is er iig erg blij mee.
Bellatrix schreef:Jou voorbeeld vind ik persoonlijk niets.Is niet mijn smaak, niet mijn ding.
Ik vind er best genoeg contrast in zitten maar het is allemaal zo persoonlijk joh...je gaat het nooit met iedereen eens worden. Zoveel mensen, zoveel meningen.
Is allemaal ook niet erg maar toch voel ik het wel als mensen mijn foto's niet mooi vinden. Ik baal er dan van...
MarjanB schreef:Bij elke fotograaf heeft iemand wel een mening. Zou me dat niet persoonlijk aantrekken! Je bent lekker bezig en gewoon van genieten!
Bellatrix schreef:Is ook zo hoor en ik ben echt wel blij met alle meningen en commentaar maar ik was echt heel erg blij met de foto's (toegegeven, in kleur zijn ze mooier) maar na al die meningen vond ik ze een stuk minder geslaagd. Ik zou het me niet aan moeten trekken...maar dat doe ik wel.