Daihyo schreef:Geweldig San! Fantastisch!
Bedankt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daihyo schreef:Sadira schreef:Oh wauw. Wat een expressie weet je toch in z'n blik te leggen. Fantastisch. Ik vind het overigens niet net een foto, ik zie duidelijk dat het een tekening is... maar dan wel fenomenaal goed.
Dat vind ik juist het mooie ervan, dat het zichtbaar een tekening is.
Hij is prachtig geworden!
Dilan93 schreef:Wauw! Net een foto
Boras schreef:Gewoonweg prachtig.
Sadira schreef:Oh wauw. Wat een expressie weet je toch in z'n blik te leggen. Fantastisch. Ik vind het overigens niet net een foto, ik zie duidelijk dat het een tekening is... maar dan wel fenomenaal goed.
Daihyo schreef:Sadira schreef:Oh wauw. Wat een expressie weet je toch in z'n blik te leggen. Fantastisch. Ik vind het overigens niet net een foto, ik zie duidelijk dat het een tekening is... maar dan wel fenomenaal goed.
maroes schreef:Prachtig!
Jolien87 schreef:Daihyo schreef:
Hier ben ik het helemaal mee eens en dat vind ik ook de kunst: zo realistisch tekenen maar wel op een manier dat je ziet dat het handgemaakt is.
Die neus, wauw! Dat is wel echt een klapper om mee te eindigen.
Nayomie schreef:_San87_ schreef:[ [url=m/GHU0yH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het eindresultaat. Nu op zoek naar een lijst (ik weet nog niet welk formaat
), en een mooie passe partout, hij komt pontificaal in de woonkamer
.
Wauw, enorm gaaf!! Wat een talent heb jij
henny_w schreef:San, hij is ECHT geweldig geworden
DemiSisa schreef:Hij is onwijs gaaf geworden! Groot gelijk dat je die ingelijst in je woonkamer op gaat hangen!
lovelynutia schreef:net als de rest wauwwwww
Mkango schreef:Hij is prachtig geworden, San!
Ik vond z'n neus wat "plat" ogen aan de voorkant, maar na wat googlen blijken koniks soms een soort bulldogjes te zijn.Z'n blik is echt prachtig en er zit zoveel leven in het hele portret.
huricane schreef:![]()
![]()
Heb er geen andere woorden voor.
culaccino schreef:Ah dat is 't, Mkango! Ik vond ook iets van z'n neus, maar kon mijn vinger er niet op leggen. Beetje plat/kort inderdaad. Ik wist niet dat dat typisch was voor een Konik. Hoe dan ook, prachtig getekend! De kleur goed gevangen, de haartjes, de glans, het contrast.. die verdient zeker een mooie plek aan de muur!