Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik was iets te traag rechtsonder; meteen zo’n harde rand erin... Níét aan zitten, wordt alleen maar erger weet ik inmiddels.
Op Arches papier trouwens, wat ik eigenlijk nooit durf te gebruiken. Maar ja, da’s ook zonde. Werkt waanzinnig fijn, prachtspul!

Maar het begint langzaamaan wel weer te kriebelen om wat te gaan doen. Nu alleen nog ergens wat extra kleuren acrylinkt op de kop zien te tikken, want ik ben wat beperkt in mijn kleurenpalet zo zonder rood. 
pijnstillers werken goed maar het ziet er naar uit dat het vergruizen wordt tenzij ie zich gaat reppen.
Kuggur schreef:Oef, je worstelt nog steeds met dat ding? Ook van mij veel beterschap gewenst!
echo gehad, vandaag CT scan. Inmiddels zes dagen diclofenac intra musculair omdat ik de pillen dus niet verdraag.
Gaat echt lekker. Ding zou een cm groot zijn. Lichte stuwing van de nier maar nog niets kritisch. Vandaag voorschrift voor thuiszorg verlengd voor zes dagen de spuiten. Dokter was wel zo menselijk om zo lang ze niks gaan doen (kerst en geen spoed) wel de spuiten door te geven. Dus ik ga normaal pijnvrij het weekend door. Maar moet eerlijk zeggen dat ik vandaag een kleine breakdown gehad heb. Het vooruitzicht van vergruizen maakt me bang en het is een beetje veel allemaal. 
de bovenste moest ik navragen maar blijkbaar is dat er ook een. Kuggur schreef:Bedankt!
Het is een niet navulbare pen met een vrij kleine brush tip. Ik had er al fineliners van, en de inkt bevalt goed; het is sneldrogende watervaste pigment inkt die niet verbleekt, praktisch als je het wil combineren met waterverf. Niet duur.
Deze was beschikbaar in een "gewone" kantoorboekhandel, en ik heb hem tijdens de kerstinkopen meegegrepen.
Mijn ambite is eigenlijk iets navulbaars, met watervaste inkt en een gevarieerde lijndikte.
Momenteel overweeg ik een vulpen met zg fude nib, een pentel brush pen is ook een optie.