[VER] Mijn man is wél crimineel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joltsje

Re: [VER] Mijn man is wél crimineel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 16:50

Jaa leuk dit!

En laat ons maar lekker gissen. Dat maakt het juist leuk

Muztang

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 19:00

Echt leuk dat je met een deel 2 verder gaat. Er viel mij alleen wel een dingetje op. Dat andere verhaal speelde zich toch af nog in de gulden tijd? Dus dat is voor 2002 geweest, want toen kwam de euro. Deel 2 speelt zich dus minstens bijna 20 jaar later af. Dan moet Barry wel een hele oude hond zijn.
En Talita zal dan inmiddels ook al over de 20 zijn.

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 19:01

Waarom? In 2001 was het nog guldens, in 2002 waren het euro's. kan ook vijf jaar tussen zitten ;)

Muztang

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 19:08

In het oude topic stond een nieuw stukje van deel 2 en daar stond ook iets over corona in, dus een hoop mensen gingen er vanuit dat het nu afspeelt zeg maar.
Maar als dat stuk er niet (meer) bij hoort dan zou het wel kunnen kloppen inderdaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 19:28

Muztang schreef:
Echt leuk dat je met een deel 2 verder gaat. Er viel mij alleen wel een dingetje op. Dat andere verhaal speelde zich toch af nog in de gulden tijd? Dus dat is voor 2002 geweest, want toen kwam de euro. Deel 2 speelt zich dus minstens bijna 20 jaar later af. Dan moet Barry wel een hele oude hond zijn.
En Talita zal dan inmiddels ook al over de 20 zijn.

Superscherp! Dankje!

Dan moet ik Barry maar in het Guinness book of records laten plaatsen in het verhaal :D.

Talita is 23 idd :)

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 21:36

Barry 2.0 kan toch ook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 22:54

"Ken je van die hondenpoepzakjes die je in een rolletje aan de halsband van jé hond kunt klikken? Ik heb werkelijk nooit begrepen waarom iedereen drugs altijd op de meest voordehand liggende plekken verstopt. Of wel in de bh of een andere plek waar het licht niet schijnt." Jeff luister aandachtig en ondertussen haal ik de naaigaren weer van zolder.

Hond Bello zit al te wachten voor zijn wandeling omdat zijn riem op tafel ligt.

We hebben een cokedeal gesloten en het is de bedoeling dat de drugs zorgvuldig van route A naar route B wordt vervoerd. Zorgvuldig vul ik de zakjes met drugs en naai ik ze in de hondenpoepzakjes. Deze gaan uiteindelijk het rolletje in zodat ik ze aan de halsband van Bello kan klikken morgen.

" Streep, als ik jou niet had," zegt Jeff. "Zullen we samen de spa in gaan vanavond?", vraagt hij mierzoet.

Ik schraap mijn keel, hier zat ik nou net niet op te wachten... "Nee schat, ik ga met Tobias tainen op Black nu hij weer terug is van vakantie." antwoord ik.

Jeff kijkt geïrriteerd. "Je hebt toch niet weer wat met hem?", zegt hij. "Nee, natuurlijk niet, je weet toch van zijn impotentie probleem?" weet ik spontaan weer als smoes tevoorschijn te halen.

Eenmaal op stal komt Tobias naar mij toe. "Fleur, ik moet je wat vertellen," zegt hij en hij kijkt ernstig.

"Wat is er Tobias?" , vraag ik

Aan alles is te merken, dat wat Tobias nu gaat zeggen van grote impact kan zijn. Hij draait zich om en zegt dat ik mee moet lopen naar het bankje bij onze rijbak.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 06:51

Ts zit op het puntje van mijn stoel

De cliffhanger koningin strikes again

Imke95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 08:12

Zooo spannend weer! Helemaal happy met deel 2.0 hier!

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 08:16

Imke95 schreef:

+1 :D

Ik vind wel dat TS verrassend creatief is met drugstraffic... misschien moet bokt ook eens met haar afspreken aan het bankje aan de piste voor ‘besprekingen’ :=

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 09:18

Poekkie schreef:
Imke95 schreef:

+1 :D

Ik vind wel dat TS verrassend creatief is met drugstraffic... misschien moet bokt ook eens met haar afspreken aan het bankje aan de piste voor ‘besprekingen’ :=

Nou inderdaad :)) !! Ik wil een carriere switch doen, wordt tijd om met TS te praten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:08

Ik spreek gelukkig niet uit ervaring :D _O-

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:10

Kan jij wel zeggen :')

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:18

Wil net zeggen, creatief. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:44

"Ze hebben tijdens het onderzoek levende zaadcellen gevonden," valt Tobias met de deur in huis.

"Wat!"zeg ik" "Dat meen je niet!"
Ik doe één stap naar achteren en kijk Tobias goed aan. "Zeg mij, dat dit een grapje is!"

Tobias kijt ernstig en schraapt zijn keel, "We hadden nog voorbehoedsmiddelen moeten gebruiken Streep" "De eerste weken na de sterilisatie ben je mogelijk nog vruchtbaar.

"Damn, dit kan ik er nu niet bij hebben!" roep ik hardop terwijl ik richting de stallen loop, op de voet gevolgd door Tobias.

"Het hoeft niet raak te zijn hè," zegt hij.

Ik kijk hem aan en durf hem nu niet te vertellen dat ik al 3 dagen over tijd ben. Dit gebeurt mij nooit. Jeff en ik willen nu juist aan kinderen beginnen. Wat nou als ik zwanger ben en ons kind lijkt sprekend op Tobias?
En nog erger, wat als mijn kind van Tobias blijkt te zijn ipv. mijn grote liefde Jeff.

Ik pak Black uit de stal om een ritje te maken. Eerst mijn hoofd leeg maken. Maar al snel zie ik dat hij kreupel loopt. Ook dat nog.

Dan gaat de telefoon. Het is Robert.
Robert belt nooit, wat zal er nu aan de hand zijn. En dan zie ik Jeff ook nog deze kant op lopen. Alles wordt mij te veel en ik barst in huilen uit.

Eenmaal hier staat Jeff naast Tobias. Beide mannen hebben hun armen over elkaar en kijken mij aan. Black hinnikt naar Talita en schraapt met zijn hoeven over de grond.

Wat zal ik doen, eerst de telefoon opnemen zodat ik niet met de mannen in gesprek hoef nu? Of eerst de Da bellen voor Black, ik weet het even niet. Ik durf Jeff niet aan te kijken en sluip zo ongezien mogelijk naar de zadelkamer.

"Wat is hier aan de hand?" hoor ik Jeff aan Tobias vragen. Tobias loopt helemaal rood aan en begint te stotteren.

"Ehh Fleur, eh Streep, eh ik.... hoor ik hem zeggen.

Nee, als hij nu maar niet verklapt wat er gebeurt is...

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 14:27

Hihihi geweldig _O-

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 10:02

Weer volgende!

Deel 2 is ook top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 10:04

Bestelling is aangekomen en word nu verwerkt :D

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 10:27

Welke bestelling? Hoe creatief ben je dit keer geweest? >;)
:')

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 12:18

Dr bestelling met hondenpoepzakjes <<)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 12:30

het kind natuurlijk.
de cellen zijn aangekomen en het kind is nu in de verwerking :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 12:46

Nee de bestelling van een nieuw stuk! :D :list:

Ik kijk naar het programma van Fred van Leer: Land of the Queens. Ze hebben daar ook een 'mama queen! Hoe grappig is dat!
"Misschien een idee voor de volgende vermomming?..

Je moet toch wat als de baby zich laat zien.

"Bello kijkt mij nietszeggend aan. In hoeverre hij je aan kan kijken met zijn haren voor de ogen. Tijd voor de Trimsalon.

Gelukkig viel de confrontatie in de stal mee en heeft Tobias zich eruit weten te praten. Nu komt hij elke x naar mij toe om te vragen of ik wel goed gezond eet...

"one apple in a day, keeps the dokter away" is zijn nieuwe lijfspreuk geworden. "Kun je daar ook drugs in verstoppen, een appel?" Ik heb niet geantwoord, maar dacht het wel. Tobias is zo vrolijk de laatste tijd..

Bello gaapt en gaat liggen..

Het wordt tijd voor een echte gesprekspartner bedenk ik en net op dat moment komt Nancy binnen. "Ha, Nancy," zeg ik en ik hoop maar dat het er niet te verveelt uit komt.

Nancy kan alleen maar over geiten praten. Leuke beestjes hoor maar er is meer in het leven.

Robert belde mij om te vragen of ik weer mijn auto uit wil lenen. We hebben dat 1x gedaan uit aardigheid maar nu stond hij erop. Ik heb het gesprek afgekapt. Zoek het uit.

Heb ik trouwens wel gegeten? Ik heb nergens trek in en de koffie smaakt ook naar niks. "Zeg, je hebt toch geen covid?" hoor ik Nancy zeggen. Blijkbaar was ik dus in mijzelf aan het mompelen, dat Nancy dit zegt... .

Daar moet ik voortaan mee oppassen. Eerste nadeel van Rijk zijn in je eigen huis.

Ik kuch "eh nee hoor, Nancy maak je geen zorgen. Nancy is de beste poetsvrouw ever. Ik vraag mij af of dit altijd al zo geweest is of dat het door de Corona komt.

Je kan natuurlijk ook drugs in een mondkap naaien. Zou dat hetzelfde effect als Morfine geven? Dit keer praat ik niet mee met mijn gedachtes.

Eerst maar nog een keer de Da voor Black bellen.

Dan komt Jeff binnen. O, nee hij zou niet thuis komen maar deze nacht weg blijven!

"Schat, wat is dit?", vraagt hij. Hij heeft de envelop met bestelde zwangerschapstest in handen..

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 15:44

Ik lees weer mee! :D

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 15:47

Zeg snel dat het een thermometer voor dat paard is, mannen kennen het verschil toch niet :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 16:01

Poekkie schreef:
Zeg snel dat het een thermometer voor dat paard is, mannen kennen het verschil toch niet :')

spreek je uit ervaring? :')