Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
culaccino schreef:Ohh zo mooi weer!
kallipooh schreef:Prachtig!
Mikkee schreef:Prachtig!
Benieuwd naar het resultaat en niet alleen omdat het m'n favo paardenras is
Neon schreef:Heel erg gaaf weer
Daihyo schreef:Fantastisch!
Dus wat techniek betreft, je werkt met lagen, van licht naar donker en dan maak je daarna weer highlights met een slicer?
AylaL schreef:Ik ben je ook gaan volgen!
rien10 schreef:OMG je zal zo'n talent hebben...... .echt. Een stick poppetje kan ik nog net tekenen. Ik volg hoor!!
NikkiB1991 schreef:Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat! Echt prachtig, wat een talent... Ik volg het lexicon al, en je Insta nu ook! Je zal er vast veel volgers bij hebben nu daar even wat extra aandacht op gevestigd is
oji schreef:Oh wat prachtig weer San! Onvoorstelbaar hoe mooi jij kan tekenen!
Celestial schreef:Echt prachtig!De kleuren spatten echt van je scherm...
(Hopelijk is onderstaande oké voor jou San, anders haal ik het weg!)
Mochten er meer mensen interesse hebben in het mesje, PB me dan even. De verzendkosten zijn vrij hoog, misschien kunnen we samen bestellen.Zelfs met verzending binnen Nederland daarna, ben je nog goedkoper uit.
_San87_ schreef:En nee joh, maakt niet uit. De messen worden via Knifeline.be verstuurd naar Nederland. Direct daar bestellen kan ook.
Celestial schreef:_San87_ schreef:En nee joh, maakt niet uit. De messen worden via Knifeline.be verstuurd naar Nederland. Direct daar bestellen kan ook.
Helaas is het via die website nog duurder dan het bij Slice zelf bestellen...![]()
Ik heb wel al twee medestanders gevonden en bij vijf mesjes is de shipping gratis. Dus als er nog twee geïnteresseerden zijn...
Bimmerd schreef:Jeetje wat een geduld om al die haartjes zo zorgvuldig in te tekenen. Ik wil wel wat van je geduld lenen![]()
Ik vind het ook altijd weer heel tof dat je, ondanks het super realistische, toch nog de potlood texturen terug ziet in je tekeningen