Dankjulliewel! Vanochtend weer wat zitten werken, de touwen van de schommel zijn nu af. Straks nog een stukje, het schiet nu op!
CRos95
Geplaatst: 09-09-20 12:50
Wauw ik kom nu pas binnen vallen, maar wat ziet dit er prachtig uit ! Zoiets zou ik ook wel willen, het liefst in elke kamer . Oja en dan natuurlijk wel inclusief een witje!
Ik vind het écht heel gaaf worden. Super mooi en ik zou het zo op de muur willen hebben zoals het nu is. De hond op de schommel vind ik ergens jammer, daar wordt het wat kinderlijk van terwijl het zoals het nu is ook prima in een volwassen (slaap)kamer kan Maargoed, dat is smaak natuurlijk! Neemt niks weg van dat ik de boom en gras/bloemen echt schitterend vind
Jis_
Geplaatst: 09-09-20 13:38
Schilderij van 2 bij 3 meter zo ongeveer! Schattig en mooi wordt het! Met een muurschildering is een goede voorbereiding echt wel handig.
Ook gedaan vroeger voor mijn kinderen met gewoon simpel Disneyfiguren, dit is veel leuker, zo'n eigen beeld.
Oh wat is dit leuk om te volgen en wat doe je het mooi! Mooie ‘zachte’ kleurtinten en gaaf dat je zoveel details in bijvoorbeeld de blaadjes stopt. Dat maakt het extra mooi.
Elanor
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-20 17:42
Haha Cros95, dat is wel een echte Elanor-inrichting. Dankjewel!
Dankjewel Indi_Vito en Anca!
Ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat Truus1957. Het schiet wel op nu, gelukkig.
Dankjwel Blijheid! Ik snap wat je bedoeld hoor, hij is ook mooi en prettig rustig zo zonder de toevoeging van het speelgoedbeest. Ik zou 'm zelf ook zonder doen in mijn eigen huis. Maar dit is écht een kinderkamer en hier past het wel goed zo denk ik. En inmiddels ben ik ook al wel gehecht aan dit beestje.
Groter dan dit wordt het niet voor mij denk ik Jis. Ik zag op marktplaats een oude overheadprojector... Echt ideaal om voor dit soort projecten je schets op de muur te zetten. Ik heb me toch maar even ingehouden, maar als ik een opdracht krijg voor nog zo'n project dan mag ik er van mezelf eentje aanschaffen.
Dankjewel Nevony!
Vanmiddag nog lekker een stukje doorgewerkt.
Eerst het zitje afgemaakt. En de schaduwen waar het touw rond de takken zit aangepast, die moesten meer aan de zichtbare kant.
En Pluto een heel stuk opgezet.
Hij past er prima bij denk ik. Ik ga linksonderin nog een paar narcissen en blauwe bloemetjes toevoegen, dan komt het oranje en blauw van de vacht daar wat terug.
Laatst bijgewerkt door Elanor op 09-09-20 18:03, in het totaal 2 keer bewerkt
Ben je niet bang dat de kinderen met stiften rond rennen of de schildering gaan "inkleuren"?
Elanor
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-20 21:26
Dankjulliewel!!
Goede vroege ontwikkeling van de creatieve muurschilder-vaardigheden in dat geval Britta. Ik zou om zo’n ongelukje wel kunnen lachen. Maar ik denk dat opa en oma dat wel in de gaten houden hoor.
Elanor
Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-20 16:14
Bíjna klaar. Ik twijfel ontzettend of ik nou wel of niet de geschetste vlinders moet schilderen. Te druk/friemelig of juist leuk wat voller? Ik dub nog even...
Ik zou het even zo laten. Erbij schilderen kan altijd nog.
Elanor
Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-20 16:54
Dat doe ik inderdaad. Voor nu ‘t papier van de vloer gehaald en de commode weer op de plek gezet. Eens even kijken of ik ze nog nodig vind als ik er zo een dagje tegenaan kijk. Hij moet sowieso nog een laagje vernis, maar nu toch echt wel bijna klaar.
MarliesR
Geplaatst: 11-09-20 17:08
Het is echt schitterend geworden zeg! Echt geweldig!
Ik ben nog even terug gegaan naar je eerste schets in je eerste post. Ik geloof dat ik de vlinders wel een meerwaarde zou vinden om het nog wat 'dynamischer' te maken. Maar ook zonder is het echt al prachtig!