Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Het zijn vegetariers, net als alle levende wezens in de krater en ze kunnen tot 300 jaar worden.
Citaat:hoe oud worden draken gemiddeld?’
‘ze kunnen echt heel erg oud worden’ antwoordde Oma. ‘Schubbie hier bv is er 197 en Juksie is wat jonger,die is er 154, maar beiden zijn nog in de fleur van hun leven’ ‘de oudste draak waar wij weet van hebben zit in een krater in de volgende kolonie. Die is 487 jaar en gaat blijkbaar wel erg vlug achteruit.
Suzanne F. schreef:Leuk! Ik ben benieuwd of Wictor ontvoerd is door de Meester. Of dat ze samen met Hanz nog gaat ‘strijden’ tegen de Meester. Het zou tussendoor wel leuk zijn om stukken te lezen over hoe het Wictor nu vergaat. Of hoe het met haar ouders en broers en zussen vergaat, missen die haar niet of zijn ze op zoek? Of misschien een blik op hoe de Meester met die drakenhonden andere dorpen aan het terroriseren is.
miesnaom schreef:Suzanne F. schreef:Leuk! Ik ben benieuwd of Wictor ontvoerd is door de Meester. Of dat ze samen met Hanz nog gaat ‘strijden’ tegen de Meester. Het zou tussendoor wel leuk zijn om stukken te lezen over hoe het Wictor nu vergaat. Of hoe het met haar ouders en broers en zussen vergaat, missen die haar niet of zijn ze op zoek? Of misschien een blik op hoe de Meester met die drakenhonden andere dorpen aan het terroriseren is.
Meester?!!! Heb ik toch iets gemist.
En wauw alle updates in een keer uit gelezen. Echt ik zit er helemaal in!!! Ik ben 26 , dus geen idee of je daar iets aan heb.
Maar absoluut boek waardig!
Suzanne F. schreef:miesnaom schreef:Leuk! Ik ben benieuwd of Wictor ontvoerd is door de Meester. Of dat ze samen met Hanz nog gaat ‘strijden’ tegen de Meester. Het zou tussendoor wel leuk zijn om stukken te lezen over hoe het Wictor nu vergaat. Of hoe het met haar ouders en broers en zussen vergaat, missen die haar niet of zijn ze op zoek? Of misschien een blik op hoe de Meester met die drakenhonden andere dorpen aan het terroriseren is.
Meester?!!! Heb ik toch iets gemist.
En wauw alle updates in een keer uit gelezen. Echt ik zit er helemaal in!!! Ik ben 26 , dus geen idee of je daar iets aan heb.
Maar absoluut boek waardig!