[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 16:31

Talietjuh schreef:
Ja ik zat al te lachen om mijn eigen fout..iemand nog een leuke naam voor mijn broer in het verhaal? :D

Heb het even gewijzigd;-)

Robert? Dat past wel bij Fleur...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 16:57

Ja, begrijpelijk hoor! Het liefst pak je een verhaal en lees je natuurlijk lekker door. Vandaag ben ik goed op dreef, dus schrijf ik door :)

Mijn broer loopt naar de deur, maar doet wel de gangdeur dicht waardoor het moeilijk te verstaan is wat hij en Jeff tegen elkaar te zeggen hebben.

Ondertussen vraagt mijn vader of ik weet wie hij is. Ik besluit eerlijk te antwoorden dat ik weet dat hij Jeff heet en dat ik hem wel eens tegen gekomen ben in de supermarkt of met Mirjam samen.

Stom, dat Mirjam laatst niet vertelde dat je met dit soort mensen om gaat.., reageert mijn moeder vanuit de keuken geërgerd. Maar goed dat Robert, je broer thuis is en deze jongen te woord wilt staan, want ik wil niks met dit soort mensen te maken hebben!

Mijn moeder begint ondertussen de tafel af te ruimen. Blijkbaar heeft ze geen zin meer in de taart..

Fleur, we willen niet dat jij, je met dit soort types inlaat! Zegt mijn vader streng. Kijk naar Robert, die wel een heel leuk meisje heeft ontmoet. Je moeder en ik zijn helemaal fan van haar.

Claire is net als jij een keurige meid uit een net gezin. Je zal het goed met haar kunnen vinden!

Heeft Barry daarom vlooien omdat je met deze sloeber weg geweest bent? Vraagt mijn moeder..terwijl ze door het raam naar Jeff kijkt. Ik besluit maar niet op deze vraag te antwoorden en te zeggen dat ik ook niet weet wat deze jongen nu hier komt doen.

Mam, ik wist niet eens dat hij weet waar ik woon besluit ik te zeggen.
Maar dit valt niet in goede aarde bij mijn moeder. Boos zegt ze; O, nee Fleur!, en die Wietlucht in huis dan? Dat kan je zeker ook niet verklaren? We willen dit soort types niet in huis, dat begrijp je toch wel? Straks zijn alle sieraden weg of nog erger, wordt ons hele huis overhoop gehaald. Ik zit niet te wachten op een liegende dochter of heeft hij je nu al slecht beïnvloed?

Ga jij maar naar boven, ik hoef jou vanavond hier niet te zien! Boos hoor ik mijn moeder de kastjes opentrekken en mijn vader slaagt een diepe zucht.

Dan komt Robert weer binnen lopen en ik zie dat hij enorm geschrokken is van het gesprek. Eenmaal lopende richting de trap hoor ik het geluid van een startende brommer...

Dat is Jeff..

Het kost mij moeite niet in huilen uit te barsten op mijn kamer en ik besluit mijn moeder een appje te sturen waarin ik zeg dat het mij spijt.

Er komt geen appje terug maar wel een sms'je...

Kristy1998x

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 17:01

MEEERR!

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 17:38

Ik wil ook MEEER

selyna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 17:39

Ik ook :o

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 17:44

Whaa de cliffhangers!

En arme Jeff trouwens, meteen zo hard beoordeeld puur op uiterlijk

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:21

<3 Leuk verhaal volg ook mee

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:54

Meer meer meer, kom op hoor nu doorschrijven :D

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 19:27

Wat schrijf je onwijs leuk!
ik voel al helemaal mee met streep, Jeff klinkt niet meteen als de perfect huwelijkskandidaat maar die ouders zijn ook wel erg rigoureus.
ben zeer benieuwd hoe het verder gaat!

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 19:28

Leest heel lekker weg, we want more :D
En ach, spelfouten lees ik doorheen.

SolarHertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 19:46

Zo leukkkkk ik wil meeer. Veeeel meer hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 20:21

Wat leuk om te lezen! Bedankt Bokkers! Er komt zeker meer! Z.w.s morgen :)

Kristy1998x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 20:57

Neee nu, deze clifhanger is veelste spannend... _/-\o_

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 21:48

Super leuk! Ik lees ook mee

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 22:59

Ik vind nu ook wel een mooi moment om te schrijven _O-

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 23:10

Volg!
Wat een heerlijk verhaal! Alles in 1x gelezen en leest enorm fijn!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 09:30

Waarom is Robert geschrokken :oo :=

Wel knap van Streep dat ze sorry appt naar moeder.... ik ga hier achter mijn scherm al in de "krijg de pip" modus door de reacties van die ouders :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 12:55

Ik zie dat het een sms van Jeff is:

" Xie je morgen om 13:00 bij de tent, X Jeff
P.s ik vind jou echt leuk"

Even later wordt er op mijn deur geklopt. Het is mijn moeder. Ik laat haar binnen en ze gaat op mijn bed zitten. Schat, sorrie dat ik zo boos op je werd maar ik heb het gevoel dat je tegen mij liegt en dat je de verkeerde kant op gaat.

Ik zie dat mijn moeder weer ontdooid is en zelf ben ik ook blij, dat zij het weer goed wilt maken. Ik leg uit dat ik al 18 ben en dat zij zich geen zorgen om mij hoeven te maken. Ook leg ik uit dat ook ik mensen tegen kan komen uit een ander milieu zonder daar echt bewust voor te kiezen. Zodra ik zeg dat het allemaal wel meevalt met Jeff wordt mijn moeder weer kribbig. "Nee Fleur!",zegt ze streng...met deze jongen valt het niet mee..

Zojuist heb ik Robert gesproken en die weet met welke organisatie deze jongen zich inlaat en uit welk gezin hij komt. "Het is een boef Fleur!", een beginnend crimineel! Logisch dat hij graag met jou in contact wilt. Je kan van verre zien dat wij rijk zijn.

Ik wil je vragen al het contact te stoppen met deze jongen oké? Terwijl ze dit zegt loopt ze weer de deur uit.

Met mijn telefoon in de hand bedenk ik wat ik Jeff terug zal sturen.. ik besluit het contact nogmaals af te kappen, maar ergens vindt ik het ook niet eerlijk van mijn ouders dat ik niet zelf mijn keuzes mag maken..

Ik typ het volgende:

"Jeff, het spijt mij maar ik moet het contact met je stopzetten, het beste, groetjes Fleur"

Reactie blijft uit helaas en ik merk dat ik mij er ongemakkelijk bij voel. Ergens vind ik het helemaal niet leuk dat ik hem nu niet meer kan zien...Ook hoop ik dat hij mij nog een berichtje terug stuurt, maar helaas blijft reactie uit..

In gedachten keer ik weer terug naar het moment bij het water: zijn warme handen om die van mij en zijn helderblauwe ogen die zo gevoelig naar mij keken, dat het mij haast pijn deed..de momenten dat hij mijn hand pakte of dat hij mij voorzichtig even aanraakte maakten mij zo blij. Wat had ik hem graag beter willen leren kennen, gewoon om erachter te komen wat deze gevoelens nou precies betekende voor mij.

Nog nooit eerder had ik mij zo geprikkeld gevoeld door iemand. Zou het de spanning zijn van het feit dat het een fout type is, of is het wel echte liefde wat ik voel en wat eventueel wederzijds is? Die vonk bij het water, dat onze blikken elkaar kruisten was er toch niet voor niets?

Ik besluit lekker in mijn eentje met Barry te gaan wandelen om mijn hoofd leeg te maken. Mam! Ik neem Barry mee hoor! En even later loop ik met Barry de deur uit. Ik hoor mijn vader nog mompelen dat ik niet naar Jeff moet gaan...irritant, nee natuurlijk ga ik niet naar Jeff...

Ik besluit maar niet te reageren, diep te zuchten en mijzelf op te laden in het park vlakbij het winkelcentrum. Barry waggelt vrolijk met mij mee. Wat is het toch een heerlijke hond!

Morgen moet ik een dagdienst draaien in de supermarkt. Daar het nu zomervakantie is probeer ik zoveel mogelijk bij te verdienen. Bij het winkelcentrum zie ik helaas wel de zwarte mercedes staan...

Ik besluit niet na te denken en gewoon lekker door te lopen het park in. Eenmaal vlakbij het kleine bruggetje zie ik tot mijn schrik Killian aan komen fietsen. Niet veel later volgt..jawel, Jeff....

Mijn hart gaat enorm te keer..
Kilian fiets mij zo voorbij en doet een zacht knikje met zijn hoofd ter herkenning. Maar Jeff, die stapt af en gooit zo zijn fiets op de grond neer.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 13:01

Ah niet weer, kom schrijven hoor

SolarHertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 13:15

Ohh duurde zo lang het wachten haha ! Ik wil veeeeeel meer haha

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 13:17

Net in 1 ruk alles gelezen, super spannend en leuk, ga zo doooor!!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 13:19

Het wordt steeds spannender _/-\o_

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 13:41

Arghhhh ik wil meeeeerrrrr

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 13:45

spannend...