Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) maar fantasie.
De tekening van Rock-It die je een aantal jaar terug gemaakt hebt, is nog steeds duidelijk Rock-It, maar ook duidelijk 'jij'.

kallipooh schreef:Dank je wel! Ik heb gisteren wat studieschetsen gemaakt voor die opdrachten, geschetst met potlood op papier en dan digitaal (iPad met Procreate) snel ingekleurd. Best een leuke en snelle werkwijze
[ [url=m/2UN1OA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga vandaag verder met een iets complexere illustratie, het perspectief vind ik ontzettend lastig en hoewel het niet perfect is ga ik er toch maar mee door, ik heb er al zeker 15 uur mee zitten klooien en ben het helemaal zat
Edit: ik zie nu pas die kleine lettertjes in je bericht hierboven hahaha, ik vind het alleen maar een compliment hoor![]()
janouk schreef:https://www.instagram.com/p/B_5BFz7DC1J ... iu13ne0x4r
Wauwww, even helemaal stuiteren, Brooke Hospital heeft mijn tekening van de twee ezeltjes uitgekozen in hun wereldwijde wedstrijd aankondiging voor een kunstwedstrijd.
Al helpt dat me wel om te oefenen met verhoudingen en lichtval en zo.
Knap zeg, op zo'n klein en bol oppervlak! (En leuk, je bijleespost)

Heb diezelfde foto nog al proberen te tekenen en dat was toen geen succes dus ben benieuwd. 

Ik heb ook al zitten naar die snuit. Hij heeft daar echt super gladde haren vergeleken met de rest van zijn hoofd/vacht. Zijn snoet is ook echt "fluweelzacht". Zijn hele ini mini kleine haartjes die je amper kan onderscheiden van mekaar... Dat is een structuur die ik moeilijk vind. Dus ik moet denk ik op een apart schetsbladje eens gaan knutselen met hoe ik die structuur juist op papier krijg eer ik dat op de echte tekening ga doen.
Hij heeft ook bizar veel "weerborstels" omdat hij een soort "kraag" heeft.
(Ik zeg altijd dat 't net een leeuwtje is.) die aan zijn oren "opstaat" en naar zijn schouders toe juist weer gaat liggen en zijn schouders volgt.. Gewoon... Om het simpel te houden.
)
Ze heeft een ereplaats gekregen voor mijn Dean Koontz boeken in mijn boekenrek. Maar op die plek kreeg ik haar niet zo geweldig op foto. Nu nog onthouden dat ik die gum in dat ei gepropt heb.