Pfff ik vind dit héél lastig maar vind het ook wel leuk om ook mijn stem te geven,
2D,
Nevony Malenka
3D,
Fnanne Telpeva
Zo mooi die hele realistische werken, en heel lastig om daar uit te kiezen. Hou zelf erg van kleur dus liet de grafiet/inkt daarom afvallen (al kan ik daar ook echt verliefd op worden). De zwarte/donkere achtergronden en hoe de paarden daaruit te voorschijn komen vind ik prachtig, maar de achtergrond van Nevony is zo mooi gedaan, en zonder dat het paard (met die heerlijk eigenwijze blik) er in verloren is gegaan, daarom is daar mijn keus op gevallen.
En dan wat anders, een losse stijl die ik ook erg kan waarderen. Het werk van Malenka, erg mooi kleurenpalet en origineel dat er een leisteen is gebruikt als ondergrond.
Fascinerend beeldje van Fnanne, lieflijk en een bijzondere houding. Ontzettend knap gemaakt door Telpeva.
2D Vikawiek, de zachtheid van het paard heb je goed gevangen maar ook de nuances in de huid en manen. Seven, wegens de blik en de kleuren. Het past mooi bij de speelsheid en de jeugd van het veulentje. Maar moeilijke keus idd, er zitten meer mooie werken bij.
3D Fnanne, heel elegante mooie vorm. Mariett, een mooi geheel.
SpeechLess
Geplaatst: 04-03-20 19:19
2D: Michelle_S 2D: Nevony
3D: Mariett 3D: DJZ
Wel erg lastig om te kiezen, zaten meerderen tussen waar ik over getwijfeld heb.
Wauw wat een talenten zitten hierbij zeg! Moeilijk kiezen zo.. Vooral bij 2D zitten hele mooie werken tussen. Je moet soms echt 2x kijken voor je ziet dat het geen foto is!
Dit waren allemaal prachtige tekeningen, maar deze twee spraken mijn gevoel meer aan
3D Fnanne Monique1963
Ook Fnanne haar beeld sprak mijn gevoel aan. Monique haar tas is enorm knap gemaakt!
eva1969
Geplaatst: 05-03-20 11:37
2D Jis_ NESCAFE
3D Telpeva DJZ
Motivatie: Bij 2D heb ik simpelweg gekozen voor wat ik aan de muur zou kunnen hangen. Bij 3D omdat ik er beide (Telpeva met haar rat-fotoserie) zo ongelooflijk om heb gelachen en het natuurlijk superknap vind qua vindingrijkheid