Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seven schreef:Dit was een onmogelijke maat 30 X 60 cm en heb echt heel wat lopen zoeken en deze kwam ik op mp tegen in de perfecte maat en ook nog een mooi.
Heb gelijk nog 4 anderen meegenomen bij de verkoper. Dus voor dit jaar nog heel wat plannen extra gekregen voor de lijsten.
Kwa doeken in schilder op hout dus dat is makkelijker in de juiste maat te maken
Wendy15 schreef:Weer heerlijk met mn kroontjespen aan het tekenen geweest. Ben grafiet gewend en heb de neiging alles dicht te smeren. Het 'open' laten in een tekening vind ik lastig. Maar deze ben ik best blij meeen snel voor mijn doen
vandaag begonnen en af. Glimverf wel lastig op de foto te krijgen. Het rondje is egaal dezelfde kleur.
[ [url=m/ygcpk7.jpg]Afbeelding[/url] ]
_roodvos_ schreef:Ik kom me hier ook even melden, geen challenge voor mij dit jaar maar ik wil wel meepraten![]()
Lino
In principe heb je daar niet per se een pers voor nodig, toch? Ik doe het hier thuis iig zonder, goed hard duwen en dan komt het ook wel op je vel, al kan ik me voorstellen dat het met grotere stukken lastiger is. (en bij bijvoorbeeld monotype merk je het verschil wel tussen een pers en geen pers in hoe goed het door komen, maargoed, daar kan je vast ook weer gebruik van maken)