Nummer 3, bait. Ik wil graag wat meer met contrasten en diepte kunnen werken. Geprobeerd! Kijken wat ik komende tijd erin kan verbeteren.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elanor schreef:Ooo, ik doe morgen een reactie op iedereen. Te moe nu. Wat komen er mooie en originele werken voorbij!
Nummer 3, bait. Ik wil graag wat meer met contrasten en diepte kunnen werken. Geprobeerd! Kijken wat ik komende tijd erin kan verbeteren.
[ [url=m/aZB76u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toch ook nog maar even wat stukjes over de werken van iedereen hier, want het gaat zo snel! Ik was op p. 2 gebleven. 

ik verbaas me elke keer over hoe de prompts geintepreteerd worden! Ik heb besloten alles met draken te doen zodat ik een serie heb, maar jullie komen met dingen waar ik zelf nooit over nagedacht heb!

Xyris schreef:Wat zijn jullie specifieke doelen? Ik lees veel opmerkingen als dat jullie niet tevreden zijn, of gedemotiveerd raken. Niet doen hoor! Het hele doel is om plezier te hebben en daarbij te kijken hoever je jezelf kan pushen, zonder het plezier kwijt te raken dus! Ik zou het jammer vinden om jullie allemaal af te zien vallen!

3 uur mee bezig geweest en nog klopt ie niet helemaal (1 voetje is ook wat misgegaan). Misschien dat ik m morgen nog inkleur (of straks) 
Vanaf pagina 1 nog:
Vind de jouwe in ieder geval heel gaaf, toch nog verbonden aan het thema terwijl er geen ring meer te zien is (ik kon het toch niet laten om m tóch te tekenen)
En complimenten over hoe 3d die ring lijkt.
Daarnaast, toffe compositie ook
Ik vind het zo mooi wat jij maakt. En zo goed hoe die cirkel het afmaakt ook.
Vooral de bubbels met in dikte wisselende randen.
Geheimzinnig, bijna. Interessant beeld ook.
Daihyo schreef:Welke witte fineliner gebruiken jullie? Ik heb er wel 1, maar die lekt

Odette_ schreef:Wat komt hier veel gaafs en creatiefs voorbij! Allemaal heerlijk op een eigen manier!
Ik heb helaas te weinig tijd om mee te doen deze maand, anders had ik 't ook graag eens geprobeerd, maar in plaats daarvan geniet ik mee van jullie creaties!
) 1 tekening per dag.
)
Dingen waarvan ik denk, 'ohja!', geweldig.
Ik speel kei hard vals met digitaal werken ipv met inkt en hou me absoluut niet aan de inktober thema's maar moet zeggen dat de maand oktober dan toch wel motiveert om elke dag een tekening eruit te gooien