Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xyzutu2 schreef:Mooi die lucht zo, tegelijkertijd dreigend en toch ook genoeg op de achtergrond zodat het meisje beter naar voren komt. Gezicht springt nu echt naar voren. Hoe lang ben je er denk je nog mee bezig?
@ Sall: Ik dacht dat het nog wel even duurde voor de deadline was, of was het al echt af?
n_love_qwert schreef:Ik vind het toch jammer van de jurk, die lange mouwen... het is zo strak, modern oid?
Jis_ schreef:n_love_qwert schreef:Ik vind het toch jammer van de jurk, die lange mouwen... het is zo strak, modern oid?
Hoop dat dat komt omdat ik er nog veel aan moet doen.Ik dacht in het begin wel even ojee wat heb ik gedaan maar zelf nu toch wel blij met deze keuze. Het lijfje blijft wel strak, maar de mouwen moeten wel nog wat losser worden door middel van plooitjes.
Dank je schemerdier, Ben blij dat ik nog even doorgezet heb bij de bomen ook, fijne overloop zo, maakt het wat spannender om naar te kijken denk ik.
Dank je Sall!
henny_w schreef:Ik zie nu pas dit topic maar wow ... TS wat schilder jij knap![]()
Ook nog 's omdat je met acrylverf schildert wat veel eerder indroogt dan olieverf.
Gebruik je een medium om er langer mee te kunnen schilderen ?