eldora1 schreef:En om eerlijk te zijn vind ik dit ook geen tekening om in te lijsten / op te hangen
Nou zeg, was dat echt nodig?
Ik vind het best knap wat TS heeft getekend, dat doe het hem niet na. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nant schreef:Wauw! Ik vind hem ook erg goed gelukt en wat een geduld heb jij zeg, ben daar wel een beetje jaloers op![]()
Hoeveel uren zitten er nu in zo’n tekening?

CoonArt schreef:Nant schreef:Wauw! Ik vind hem ook erg goed gelukt en wat een geduld heb jij zeg, ben daar wel een beetje jaloers op![]()
Hoeveel uren zitten er nu in zo’n tekening?
Moet ik even rekenen... ben de 15e febr mee begonnen, ik werk van 9 tot 3 (dus 6 uur), 4 dagen in de week (ma/di/do/vr) en de tekening was klaar op 6 maart.
En al die tijd aan dezelfde tekening gewerkt.
Iets minder dan een maand aan werk zit erin
Dat doe ik je niet na. Azmay schreef:CoonArt schreef:204 uur dus, en dan vindt iemand het niet lijstwaardig?!
Ik denk dat dat komt ondat ze verhoudingen niet kloppen en de oren niet passen. Hoe jij de tekeningen in vult vind ik prachtig, als je de vormen goed zou krijgen zou ik waarschijnlijk best een rekening bij je willen bestellen
Tijd die je erin steekt zegt niet altijd iets over het eindresultaat, haha. Ik kan niet goed tekenen dus hoe lang ik ook over zo'n tekening zal doen, echt mooi gaat het niet worden.
Niet iedereen hoeft jouw werk mooi te vinden, toch? Gelukkig staan er ook genoeg enthousiaste reacties, focus daar gewoon op, da's veel leuker.
CoonArt schreef:204 uur dus, en dan vindt iemand het niet lijstwaardig?!
Babootje schreef:CoonArt schreef:204 uur dus, en dan vindt iemand het niet lijstwaardig?!
Zoals Dani ook zegt, het zit m niet in het aantal uren.
Ik vind de tekening ook niet heel goed. Heeft ook te maken met de verhoudingen waardoor zo'n tekening al snel niet meer goed lijkt.
Ik vind de stijl ook niet zo mooi. Als iets zo gedetailleerd wordt getekend zie ik ook graag dat het "natuurlijjk" overkomt. De voorpluk vind ik niet herkenbaar als manen. Meer als natte dweil.
Heb je ooit les gehad of ben je autodidact?
CoonArt schreef:Babootje schreef:Toch een aanrader om les te gaan nemen. Zo te zien heb je genoeg talent en kun je met een paar tips en tricks je werk aanzienlijk verbeteren.CoonArt schreef:Nee dank U, ik hou het liever au-naturale
Babootje schreef:Telpeva schreef:Het filmpje hierboven is met potloden gedaan, met fineliners geven deze technieken een vlekkerige streperige bende.
Het was ook bedoeld als voorbeeld. Die zijn er ook vast wel te vinden voor fineliners
Ik zal zelf ook eens wat filmpjes bekijken... En ondertussen doorwerken aan...

Babootje schreef:Toch een aanrader om les te gaan nemen. Zo te zien heb je genoeg talent en kun je met een paar tips en tricks je werk aanzienlijk verbeteren.
Babootje schreef:Ik bedoel dat je met les kunt leren tactieken toe te passen die je werk wat meer natuurlijk laten lijken.
Je kunt natuurlijk ook eens rondneuzen op youtube![]()
https://www.youtube.com/watch?v=_83dQAI ... oykYtU1yVj
.