Plannen en planners

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Evelien__

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:00

Ik verwacht elk moment een Erin Condren Lifeplanner. Ben heel erg benieuwd. Was niet goedkoop, maar de reviews waren veelbelovend!

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:05

Hier ook groot fan van de passion planner! Vorig studiejaar een A4 formaat. Heerlijk om in te werken maar niet enorm praktisch om mee te nemen in je tas..dit jaar dus toch voor de A5 gegaan. Dan maar wat compacter schrijven en ach..als je vakken 3 uur duren hoef je ook niet alles op 1 regeltje te schrijven toch? :=
Werk ook met verschillende kleuren voor het overzicht (blauw = studie, groen = werk, oranje = PI, roze = paard/sport, goud = leuke uitjes).
Na een jaar intensief gebruik zit deze die ik nu heb (die A4 dus) nog zo goed in elkaar dat ik er echt niet over twijfelde hem opnieuw te bestellen...dit keer alleen wel een zwarte omdat ik die andere kleuren voor het academische jaar niet zo mooi vind :(

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:08

Obelix95 schreef:
Hebben jullie de Passion Planner besteld bij de officiele website? Hoe lang duurde het voordat het ontvangen was?

Ja bij passion planner zelf besteld, duurde ongeveer 10 dagen. Heb hem sinds gisteren ben helemaal fan hoor, heerlijk papier om ok te schrijven ook. En drukt niet door met markers

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:32

mrieeek schreef:
Ik heb gisteren wel met de Mascha planner in mijn winkelwagentje gezeten, maar ik heb het toch niet gedaan. Vind het wel veel geld voor een 'agenda'/planner..

Vinden degene die hem hebben het wel waard? Lees in veel recensies ook klachten over de kaft?

Ik vind het het geld wel waard. :) Kaft van de 1e versie waren inderdaad veel klachten over, mensen vonden hem te dun. Maar dit is al de 2e versie en de kaft is dikker geworden.

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:07

Maar wat ik bij de masha planner mis is een duidelijk doel focus op werk en persoonlijke dingen. Je kan het er zelf in zetten natuurlijk maar bij passion planner is een soort lijn uitgezet voor je wat uitdaagt. En er zit een soort mooie leren kaft of heen die ik heel mooi vind. Ik heb de monday undated blauwe agenda

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:18

loveslimpie schreef:
Ik heb getwijfeld over de passion en de macha planner,uiteindelijk heb ik de personalplanner besteld. Deze lijkt op de andere planners en je kunt m zelf indelen bijvoorbeeld wanneer de agenda start,welke week lay-out, welk formaat agenda, welke omslag, wel of geen maand of jaar planning etc. Je kunt m helemaal maken zoals jij wil en wordt persoonlijk voor je gedrukt, ik ben er zelf echt super blij mee

Waar kun je de personal planner bestellen? :)

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:24

Ik heb net wat filmpjes bekeken en vind de ringband bij de mascha planner toch wel een groot voordeel.
De binnenkant ook mooier dan de passion planner.
Bij bol.com besteld dus morgen binnen :D

Obelix95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:27

Ik zit te twijvelen tussen de passio planner en mascha planner. Inderdaad vind ik de ringband een groot voordeel, maar bij de passion planner vind ik die tijd vakken ook wel weer handig/leuk.

Ik heb op dit moment een bullet journal, maar vind ik niet meer leuk om steeds hele lijnen te tekenen etc

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 13:17

loveslimpie schreef:
Ik heb getwijfeld over de passion en de macha planner,uiteindelijk heb ik de personalplanner besteld. Deze lijkt op de andere planners en je kunt m zelf indelen bijvoorbeeld wanneer de agenda start,welke week lay-out, welk formaat agenda, welke omslag, wel of geen maand of jaar planning etc. Je kunt m helemaal maken zoals jij wil en wordt persoonlijk voor je gedrukt, ik ben er zelf echt super blij mee

Waar heb je dat besteld?

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 13:21

koeke schreef:
Ik schrijf veeeel te groot voor A5. Heb het even getest, maar dat werd em niet. Dus zit niks anders op dan zo'n groot gevaarte :+

Leuk en slim die tabjes. Heb je ze met post-its gemaakt? Agenda in de maandoverzichten lukt bij mij niet (ruimte te kort), maar vind voor andere dingen tabjes wel handig.

Digitaal heb ik ook dapper geprobeerd, maar dan mis ik echt overzicht. En afvinken en zo op papier is zoooo lekker :)

Ja ik schrijf klein dus dat scheelt een hoop. Die tabjes heb ik met indexmarkers gemaakt (hoef je dus gewoon alleen maar erin te plakken)

Ik heb de passion planner ook via de officiele website, duurde iets van 1-2 weken. Ik bestel meestal in november voor januari dan is hij er ruim op tijd :)

Dat is ook super handig loveslimpie!

Ik hou juist niet zo van een ringband dus dat zou voor mij juist een nadeel zijn :')

mrieeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 14:12

Toch de Mascha planner maar besteld. Wilde eigenlijk weer een Bullet journal gaan knutselen, maar ik haak telkens toch af omdat ik het teveel moeite vind.

Hopelijk is dit de oplossing! :)

Obelix95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 16:56

Ik liep net in de winkel tegen de Mascha Planner aan, heb hem toch maar gekocht.
Nu lekker erin plannen *\o/*

LadybirdJarig
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-17 17:24

pantuf schreef:
Even een vraagje over de masha planner, hier kan je dus zelf de dagen invullen?
En de maanden?
De foto's zijn zo Klein ik krijg er geen duidelijk beeld van :+
Ik heb nu een gezins werkplanner in huis hangen en 1001 blaadjes dus zoiets klinkt wel interessant :Y)

Het is deze toch?

https://www.bol.com/nl/p/mascha-planner ... 078303433/

Ik heb hem nu niet bij me, maar een week overzicht staat in de OP, maand overzicht heb ik geen foto's van en heb hem nu niet bij me

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 17:45

Ik heb ook de Mascha planner. Ik lees straks even de rest van t topic bij en zal een foto maken van mijn week straks

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:49

Ik was eerst heel negatief over de Mascha planner (ook in dit topic :+ ), maar heel wat reviews gelezen en uiteindelijk toch gekocht.

Moet zeggen dat ik best aangenaam verrast ben! Het is heerlijk dik papier en eigenlijk helemaal wat ik nodig heb - al voorgemaakte kolommetjes waar je zelf alles kan invullen. Mijn grootste vrees was dat het heel dun, breekbaar papier zou zijn, maar dat is dus al helemaal niet het geval :)

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 20:25

Ik ben ook enthousiast geworden. Werk per september bij twee bedrijven dus moet goed mijn tijd indelen. Ben over 2 weken jarig dus vraag hem denk voor mijn verjaardag.

mrieeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 09:04

Gisteren de Mascha planner in gebruik genomen, maar ben nu al niet heel tevreden over de kwaliteit van de kaft. De indeling enzo zijn super, maar ik heb 'm nu meegenomen naar werk en de kaft is al beschadigd in mijn tas, terwijl er verder alleen een portemonnee in zat. Gaat het dus geen jaar volhouden ben ik bang..

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 09:36

Dat is jammer, mrieeek! Bizar, want ik neem de mijne iedere dag in mijn tas mee naar het werk, zitten ook veel andere spullen in en bij mij nog geen beschadiging. Misschien kan je 'm plastificeren met een laagje zelfklevende plastig folie?

mrieeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 10:08

Ik denk dat ik vanmiddag even naar de Action rijd voor folie inderdaad. Zou echt jammer zijn als hij na een maand gewoon kapot is, daarvoor vind ik m ook wel te duur :(

YellowLeaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 09:22

Ik kom dit topic net per toeval tegen, juist wanneer ik op zoek ben naar een agenda/planner :D. Wie heeft de ultieme tip voor mij? Ik wil een agenda/planner waarbij de maand altijd begint met een maandoverzicht en daarna de weken (1 week per 2 pagina's) per maand.

De Erin Condren Lifeplanner voldoet aan mijn eisen, maar ik vind deze zo gruwelijk duur worden.. $55 + $19,95 verzendkosten..

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 09:29

Ik zag dat ze bij de action ook een planner hadden, mooi formaat! Kon hem alleen niet van binnen bekijken.

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 12:54

wat voor planner bij de action dan? zeker een bureau planner

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:04

YellowLeaf schreef:
Ik kom dit topic net per toeval tegen, juist wanneer ik op zoek ben naar een agenda/planner :D. Wie heeft de ultieme tip voor mij? Ik wil een agenda/planner waarbij de maand altijd begint met een maandoverzicht en daarna de weken (1 week per 2 pagina's) per maand.

De Erin Condren Lifeplanner voldoet aan mijn eisen, maar ik vind deze zo gruwelijk duur worden.. $55 + $19,95 verzendkosten..

Ik heb hem, fantastisch ding! Nu de vertical, volgende keer neem ik de hourly. Daarom ook nog even voor school een Passion Planner bijgekocht. Hoop dat volgend jaar niet te hoeven doen

Sneeuwmaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 22:28

Ik heb net de purpuz planner gekocht. Ik ben benieuwd.

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 22:45

Vorig jaar had ik de SuccesPlanner. Vond de vakjes vrij klein om iets op te schrijven (als ik afspraken maak om bij mensen thuis te komen moet ik ook het adres kwijt kunnen en dat doe ik het liefste bij de afspraak zelf en niet onderaan bij de notities) en omdat ik hem toch meer als agenda gebruikte heb ik n ook gewoon een agenda. De Succesplanner vond ik voor mijn business wel fijn om te kunnen reflecteren op de afgelopen maand en voor de volgende maand doelen te stellen.