Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Obelix95 schreef:Hebben jullie de Passion Planner besteld bij de officiele website? Hoe lang duurde het voordat het ontvangen was?
mrieeek schreef:Ik heb gisteren wel met de Mascha planner in mijn winkelwagentje gezeten, maar ik heb het toch niet gedaan. Vind het wel veel geld voor een 'agenda'/planner..
Vinden degene die hem hebben het wel waard? Lees in veel recensies ook klachten over de kaft?
loveslimpie schreef:Ik heb getwijfeld over de passion en de macha planner,uiteindelijk heb ik de personalplanner besteld. Deze lijkt op de andere planners en je kunt m zelf indelen bijvoorbeeld wanneer de agenda start,welke week lay-out, welk formaat agenda, welke omslag, wel of geen maand of jaar planning etc. Je kunt m helemaal maken zoals jij wil en wordt persoonlijk voor je gedrukt, ik ben er zelf echt super blij mee
loveslimpie schreef:Ik heb getwijfeld over de passion en de macha planner,uiteindelijk heb ik de personalplanner besteld. Deze lijkt op de andere planners en je kunt m zelf indelen bijvoorbeeld wanneer de agenda start,welke week lay-out, welk formaat agenda, welke omslag, wel of geen maand of jaar planning etc. Je kunt m helemaal maken zoals jij wil en wordt persoonlijk voor je gedrukt, ik ben er zelf echt super blij mee
koeke schreef:Ik schrijf veeeel te groot voor A5. Heb het even getest, maar dat werd em niet. Dus zit niks anders op dan zo'n groot gevaarte![]()
Leuk en slim die tabjes. Heb je ze met post-its gemaakt? Agenda in de maandoverzichten lukt bij mij niet (ruimte te kort), maar vind voor andere dingen tabjes wel handig.
Digitaal heb ik ook dapper geprobeerd, maar dan mis ik echt overzicht. En afvinken en zo op papier is zoooo lekker
pantuf schreef:Even een vraagje over de masha planner, hier kan je dus zelf de dagen invullen?
En de maanden?
De foto's zijn zo Klein ik krijg er geen duidelijk beeld van
Ik heb nu een gezins werkplanner in huis hangen en 1001 blaadjes dus zoiets klinkt wel interessant![]()
Het is deze toch?
https://www.bol.com/nl/p/mascha-planner ... 078303433/
YellowLeaf schreef:Ik kom dit topic net per toeval tegen, juist wanneer ik op zoek ben naar een agenda/planner. Wie heeft de ultieme tip voor mij? Ik wil een agenda/planner waarbij de maand altijd begint met een maandoverzicht en daarna de weken (1 week per 2 pagina's) per maand.
De Erin Condren Lifeplanner voldoet aan mijn eisen, maar ik vind deze zo gruwelijk duur worden.. $55 + $19,95 verzendkosten..