Ik heb mezelf ook verwend met een setje leerstempeldingen van Ome Ali, ben benieuwd wat ik er mee kan.
MandyR_
Geplaatst: 10-03-18 13:41
Ik zit de laatste tijd ook heel erg er naar te kijken! Mij lijkt het ook erg leuk om te doen. Ik vind het ook best prijzig, dus zit bijna dagelijks youtube filmpjes te kijken.. Of ik het wél écht leuk ga vinden. Het is een hoop geld, maar om het 1x te doen en nooit weer is enorm zonde natuurlijk. Ik ben zelf erg creatief, ik hou echt van creatieve dingen doen/maken en verzinnen. Mijn droom is om een eigen barokke halster te maken voor t paard van mijn vriend. Maarja moet ik wel weten of het gaat lukken Natuurlijk ga ik dan niet gelijk met het halster beginnen maar eerst even "klooien" met hoe het voelt/werkt.
Als iemand nog een project zoekt: ik zoek western zadeltassen, haha!
git
Geplaatst: 19-03-18 20:17
julius_juut schreef:
Die projecten zien er goed uit zeg!
Ik heb mezelf ook verwend met een setje leerstempeldingen van Ome Ali, ben benieuwd wat ik er mee kan.
Ik heb ook gewoon het stempel setje van ome ali. Niks mis mee. Wat is het meeste gebruik bij tooling is een modelleer spatel. Werkt ook heel fijn. Wat je wel nodig hebt is een swivel knife. Vandaag ook weer lekker aan het prutsen geweest.
Wat is precies het voordeel van zo'n swivel knife ten opzichte van gewoon een scalpel? Zo'n speciaal mesje lijkt me echt ontzettend onhandig. XD
Die roos wordt wel heel erg mooi zeg!
git
Geplaatst: 21-03-18 15:20
Een swivelknife kun je tussen je vingers draaien wat echt ontzettend handig is met het snijden van bochten in het werk. Je moet er wel even aan wennen. Zoek op youtube naar oefeningen voor je swivelknife. Als je eenmaal doorhebt hoe dit werkt is het zo'n handig ding. Om het scherp te houden moet je het met regelmaat wetten. Hiervoor gebruik ik een leren riempje dat ik inwrijf met juwelersrouge, een soort slijpmiddel
_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D
Geplaatst: 25-11-18 21:53
Wat een leuk topic! Mag ik me hier ook melden? Ik ben nu een aantal weken bezig