Ik ga zo beginnen met typen en zal het daarna hier posten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pichu schreef:Jytte schreef:Is het de bedoeling dat we het geschreven stuk in dit topic plaatsen?
Dat kan, maar een linkje is handiger.
Mayca schreef:Citaat:1. AlwaysH Genre = Fantasy, Doel = boek uitgeven
2. BeSen Genre = Romance (in kerstsfeer) Doel: het genre Romance uitproberen en beter leren schrijven.
3. Jeika Genre =
4. Athelas Genre = Fantasie, Actie, Doel = Beter/meer schrijven en stiekem lijkt het me leuk om één lang verhaal waar ik echt m'n best op doe uit te geven.
5. Galathil Genre = Fantasy , Doel = schrijven weer oppakken, inspiratie krijgen
6. madhatter Genre = Spannende fantasie. Doel= Beter leren schrijven, en zorgen dat jullie tips mijn boek interessanter gaan maken!
7. Mayca Genre = Fantasy, Doel = Gewoon meer schrijven.
8. Pichu Genre = Fantasy, Avontuur, Non-Fictie, Doel = schrijven weer oppakken
9. Elmo Genre = Thriller, Doel = 30.000 woorden op papier zeten.
10. leadhooves Genre= thriller, romantiek. Doel= leren van anderen en de allerkleinste fouten er uit wrikken.
11. Jytte Genre = Fantasy, Doel = schrijven weer oppakken en verder komen qua hoofdstukken.
Pichu schreef:Maar als je meer hoofdstukken doet maakt dat niet uit.
Marrie_L schreef:Citaat:1. AlwaysH Genre = Fantasy, Doel = boek uitgeven
2. BeSen Genre = Romance (in kerstsfeer) Doel: het genre Romance uitproberen en beter leren schrijven.
3. Jeika Genre =
4. Athelas Genre = Fantasie, Actie, Doel = Beter/meer schrijven en stiekem lijkt het me leuk om één lang verhaal waar ik echt m'n best op doe uit te geven.
5. Galathil Genre =
6. madhatter Genre = Spannende fantasie. Doel= Beter leren schrijven, en zorgen dat jullie tips mijn boek interessanter gaan maken!
7. Mayca Genre = Fantasy, Doel = Gewoon meer schrijven.
8. Pichu Genre = Fantasy, Avontuur, Non-Fictie, Doel = schrijven weer oppakken
9. Elmo Genre = Thriller, Doel = 30.000 woorden op papier zeten.
10. leadhooves Genre= thriller, romantiek. Doel= leren van anderen en de allerkleinste fouten er uit wrikken.
11. Jytte Genre = Fantasy, Doel = schrijven weer oppakken en verder komen qua hoofdstukken.
12. Maylotje Genre= Jeugd/... Doel= Eindelijk mijn ideeën op papier zetten
13. Marrie_L Genre = Avontuur. Doel = Rebel (grotendeels) afronden.
14. Caira Genre= roman Doel = eerste 5 hoofdstukken af
Pichu schreef:Ik vind het wel leuk, ik kan alleen niet tegen het woord "lekkernijen"Maar daar heb je niks aan natuurlijk.