Die linker lijkt op mijn kat, erg mooi om te zien!
Sellyxx
Geplaatst: 28-09-15 16:35
Knap gedaan! ik vind het mooi dat je blauw in je tekening hebt verwerkt dat geeft het geheel wat meer kleur, maar ik denk dat ik het nog iets meer een geheel zou vinden als dat blauwe bovenaan het hoofd wat minder zou zijn, bijv. ook oranje/wit. Nu vind ik het midden/rechtse gedeelte van het gezicht van de kat heel mooi en lijkt er een soort blauw kader omheen te lopen. Of heb je hier juist bewust voor gekozen?
@ Tyrcanol: nog niet, maar misschien in de toekomst. @ Sellyxx: Bedankt voor je uitgebreide reactie! Dat donkere stuk bovenaan het hoofd is volledig zwart op de foto en bevat geen oranje of wit, zoals de rechterkant dat wel heeft. Of bedoel je wat anders? @ de rest: dank je wel!
Sellyxx
Geplaatst: 01-10-15 16:44
Ik weet niet helemaal of we het zelfde bedoelen, ik denk het wel haha ^^ ik dacht dat het blauw was ipv zwart Inderdaad het stuk tussen de twee oren. Ik denk dat het nog mooier uit zou komen als daar juist nog wat oranje/wit in verwerkt zou zijn, zodat het vloeiender overloopt.
Dank je wel allemaal! Ik kom even het stof van het topic blazen en een update plaatsen. In de tussentijd heb ik niet stilgezeten, maar ben vooral druk geweest met een winactie.