Wat een leuk idee, ik kijk even of ik deze week tijd heb of dat ik een andere keer mee doe. Ik begin namelijk altijd erg fanatiek aan zo'n tekening maar ze komen nooit af.
Cindequil
Geplaatst: 05-05-15 11:46
Ik doe ook mee! Alleen pas vanaf volgende week want ik ben nu even nog op vakantie!
Na wat ruzie met de printer gister is het nu eindelijk gelukt! Heb al deel van het hoofd af. Erg leuke tekening!
WenMLove
Geplaatst: 05-05-15 11:48
Leuk! ik lees nu nog even mee, zit in de voorbereiding voor mn eindexamens namelijk. Maar over een maandje is dat klaar, en ga ik proberen mee te doen!
Leuk initiatief! Ik moet nog even pennen/potloden kopen, maar als ik zover ben, ga ik zeker meedoen! Waar hebben jullie pennen/potloden gekocht? Bruna heeft goede kwaliteit, maar dat is best prijzig.
Ik heb stiften van bruynzeel en stabilo, die komen van de Bruna en Primera. Verder heb ik ook nog mijn goede (pastel)tekenpotloden, die komen van de Kwast.
Wat leuk! Ik ga proberen om ook mee te doen en anders ga ik lekker meelezen Zelf heb ik het eerste kleurboek voor volwassenen. Ik merk dat ik er toch niet zoveel meer mee doe, dus dit is een mooie uitdaging! Ik ga zo de olifant printen en kijken of het gaat lukken om hem dit weekend af te krijgen
Ik heb stabilo 68. Stiekem wil ik de 88 set ook nog wel voor de mini vakjes
Marije_jiplover
Geplaatst: 05-05-15 12:36
Ik heb hem ook uitgeprint. Eens zien of ik hier iets moois van kan maken voor het weekend om is. Ik kleur trouwens met kleurpotloden van Bruynzeel design.