De main bewegingen zijn nu af, ik wil nu alleen nog ademhaling doen (alleen neus, buik ben ik toch wat te lui voor, maybe een heel klein beetje xD) en moeder gaat de oogjes nog ergens knipperen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daarom klopt het dat er een boel foutjes in de animatie zitten, gelukkig streef ik ook niet naar het perfecte, er zijn helaas grenzen aan gimp en aan mijn motivatie haha!
dat is een stuk simpeler en dan werkt je programma voor je in plaats van tegen je
) Je kunt er ook in tekenen. Ik vind het veel fijner dan GIMP en Photoshop om in te animeren. Je kunt er zeker leuke dingetjes in doen (en nieuwe programma's leren is altijd leuk
)
. Aan mama kan nog wel wat gesleuteld worden om haar wat meer levendig te maken, maar ik heb er wel vertrouwen in dat dit gaat lukken! Ergens inspireer je me wel een beetje
Laatste keer dat ik t gebruikte kreeg ik er toch virusjes van 
Moeder zou eventueel haar adem nog ietsjes langer vast mogen houden (ze ademt nu wel heel snel uit) maar dat is het enige wat mij zo opvalt. Echt, super mooi gedaan. Dit moet echt een helse klus geweest zijn