[FOTO] Wendy Vonk // Photographer - Overzicht 2014

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fem

Re: [FOTO] Wendy Vonk // Photographer - Overzicht 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 10:51

Ik bewonder je fotokwaliteiten juist enorm! Er is niets om je onzeker over te voelen wat mij betreft.
Dus geen slecht jaar, maar JUIST een denderend jaar!

Maar ik weet precies wat je bedoelt, het is als fotograaf, of het nou hobby, amateur of professioneel is, altijd zoeken naar de ontwikkeling van meer perfectie in je foto's.

Maar ik vind ze prachtig! En ik zou graag een keer een dagje met je meelopen als je een leuk projectje doet. Had dit al eens eerder aan je willen vragen, maar niet eerder gedurfd.

Aldus, je stalgenootje Femke.. ;)

noox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 11:48

Wauw wat een fotos! <3
Ik ben verliefd op je stijl, prachtig!

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 21:27

Wow wow wow. Twee dagen niet online geweest en... Wát een reacties! Zo leuk! Bedankt!!

Ik zal morgen even inhoudelijker reageren op alle vragen etc :))

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 16:06

Nayomie schreef:
Alle foto's zijn gewoon prachtig.
Die 14 jarige, nog nooit voor een camera gestaan? Dat geloof ik niet hoor. :=

Naast gewoon selfies en vrienden/familie-foto's echt niet :)) Ze had uiteraard wel gewoon geoefend voor de spiegel. Talentje!

Marit schreef:
Beste fotografe die ik ken, daar blijf ik bij :D Ik vind alles geweldig :') En je bent zo'n onwijs grote inspiratie bron van mij! Je bruiloft fotot's zijn ook prachtig zeg, daar had ik nog nooit iets van gezien.

:wow: :oo Mooiste compliment die je mij kan geven! Dankjewel _/-\o_

Joolien schreef:
Wauw Wendy, de ene foto is nog mooier dan de andere. Ik mis alleen nog de foto van jouw vriend van afgelopen week, die vond ik persoonlijk onwijs gaaf!
Lijkt me echt leuk om weer een keer een shoot te doen :D

Dankjewel Jolien! :)) Welke foto bedoel je precies? Enne, lijkt mij ook tof om samen weer wat uit te werken!

SSDesign schreef:
Wendy, wat heb je weer een geweldig jaar gehad :)
De foto's die je hier ziet zien zijn écht prachtig!

Na al die prachtige foto's was het super leuk om je in het echt te leren kennen tijdens de reportages voor Penny! :D Ik ben heel erg benieuwd naar je werken in 2015!

Helemaal insgelijks Susan, geldt ook voor jou! :D Bedankt!

Agossie schreef:
Ja, daar zijn ze! Foto's van Wendy. Kan er niet genoeg naar kijken. Ze zijn prachtig, Wendy! Ik vond het oprecht jammer dat het niet mee lukte om met PotW mee te doen. Ik heb je foto's gemist!

Dankjewel!! Ik doe dit jaar weer met de volle 100% mee :j

fabske schreef:
Wendy wat een schitterende resultaten
heel erg mooi.
Sprookjes achtige sfeer heb je altijd op je foto's
Het lijkt wel een Fantasy verhaal

wie weet als paardlief wat rustiger wordt dat ik ooit nog eens een shoot bij je kan doen

Leuk om te horen dat je die sfeer terug ziet op de foto's, dan is mijn taak volbracht :P Dankjewel!
Laat maar weten als de rust er is, wil graag langskomen!

RdLFoto schreef:
Ugh, ik volg je sinds een paar maanden op facebook en je bent toch wel mijn favo fotograaf.. Maar dan is ook elk beeld echt bijzonder mooi en zit ik te kwijlen.. Hopelijk wordt mijn 'wilde' ruin ooit eens rustig, dan kan ik je langs laten komen. *\o/*

Haha, nog een wild paard :D Ik ben heel geduldig hoor, dus laat maar weten als je er voor in bent :))
Ook jij bedankt voor je mooie compliment *\o/*

Esaqar schreef:
Dankjewel voor het plaatsen van dit topic, weer een hoop inspiratie er bij want W A U W, wat heb jij een gave stijl van fotograferen. <3 echt bewondering hiervoor, ik hoop dat je inziet dat je echt geweldig goed kan fotograferen, zeker mee verder gaan!

Ik heb wel even een vraag... waarom heb jij geen logo op je foto's?

Zo gaaf dat ik inspiratie kan zijn voor je :j Voordat ik dit topic geplaatst had zat ik echt in een dipje, maar krijg door jullie weer veel energie om weer leuke shoots te doen. Dus dankjewel hiervoor!
Ik heb geen logo op de foto's omdat deze het beeld zo verstoren dat ik (ook door koppigheid hoor, want ik weet waar mijn foto's kunnen belanden zonder toestemming en dat ik het logo kan gebruiken als terugkoppeling naar mijn naam) die niet gebruik.

ismy schreef:
Jaaaa, eindelijk weer een topic! Vind je foto's altijd zo super gaaf en ik blijf er met bewondering altijd naar kijken. Heel stiekem ben ik best wel nieuwsgierig wat je allemaal in je fotobewerking doet :+

Haha, hoeft niet stiekem hoor :D Qua nabewerking verschilt het enorm wat ik eraan doe, ligt helemaal aan de wensen van wat het eindresultaat moet zijn. Foto's van mensen alleen zijn alleen kleur, contrast en retouch-bewerkingen aan de orde. Maar bij paarden heb ik vaak toch twee foto's nodig om de eigenaar en touwtjes weg te halen, zoals bij deze:

(Cimmy stond voor de boom blaadjes te gooien, maar de boom is hier dus al vervangen met een deel van een andere foto).
Afbeelding

En hier ben ik veel extremer gaan bewerken, maar puur voor mezelf om bepaalde grenzen op te zoeken:
Afbeelding

Bruiloftfoto's zijn bijvoorbeeld weer van een andere orde. Daar haal ik alleen mijn standaard 'verbeterings'- bewerking overheen (zwarte delen ophalen, contrast eruit en deels weer terugzetten plus kleur aanpassen en delen verscherpen).

Fem schreef:
Ik bewonder je fotokwaliteiten juist enorm! Er is niets om je onzeker over te voelen wat mij betreft.
Dus geen slecht jaar, maar JUIST een denderend jaar!

Maar ik weet precies wat je bedoelt, het is als fotograaf, of het nou hobby, amateur of professioneel is, altijd zoeken naar de ontwikkeling van meer perfectie in je foto's.

Maar ik vind ze prachtig! En ik zou graag een keer een dagje met je meelopen als je een leuk projectje doet. Had dit al eens eerder aan je willen vragen, maar niet eerder gedurfd.

Aldus, je stalgenootje Femke.. ;)

Aah, Femke, wat een lief berichtje! Dankjewel! Vind het alleen maar leuk als je zoiets aan mij vraagt haha :))
Naar mijn idee is alleen 'meelopen' niet zo heel erg leuk, dus we kunnen wellicht samen eens wat doen?

Dankjullie allen voor de toffe reacties en complimenten! _/-\o_

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 16:19

Cool! Bedankt voor je uitleg, leuk dat je dat wilt delen. Ik vind je foto's er altijd heel kunstig uitzien, net of je er een soort van filter oid overheen zet. Leuk om dat zo te zien!

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 18:08

Filters gebruik ik niet, of actions. Alleen eigen gemaakte met b.v bruiloften om het proces even wat te versnellen := ). Het verschilt per foto wat het nodig heeft dus bouw bij alle '100-en' aanpassingslagen (met maskers) zelf op :j

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 10:57

Yay whoop :D Ben nog steeds zo happy met onze shoot :) Prachtig overzicht :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 12:34

Erg gaaf! :j