Geweldige tekening! Hier mag je erg trots op zijn. Als ik één puntje van kritiek mag geven: de baard/tastharen vind ik wat minder gedetailleerd uitgewerkt, maar da's ook het enige.
Waaaaaauw mijn god ik ben jaloers op jou talent echt praachtig!!! het is zo realistisch zo aaibaar zou er bijna aan willen zitten, echt mijn grootste complimenten echt bizar goed!!
MathildeMoes
Geplaatst: 04-03-14 20:37
Wauw, echt heel erg mooi gedaan!
_Bitje_
Geplaatst: 04-03-14 20:42
Super gaaf! Je bent echt goed bezig! Die manen, die witte haartjes, met wat voor materiaal doe je dat? Geen gummetje neem ik aan haha, een speciaal potloodje?
Ik zal op je abonneren, filmpje heb je heel gaaf in elkaar gezet!
Die witte haartjes heb ik vaak met een gum geprobeerd, maar om er dan een mooi strak lijntje uit te krijgen was onmogelijk. Ik gumde dan eigenlijk altijd teveel weg en daar werd het niet beter van. Daarom gebruik ik er nu stiekem een witte gelpen bij, ookal is dat voorzichtig werken hoor
Wat slim! Heb je een speciale gelpen? Ik ga binnenkort wat nieuwe dingen aanschaffen. Dan kan ik daar ook gelijk naar kijken, want ik zit inderdaad ook altijd te stuntelen met die witte haren.
Ah dan weet ik eindelijk wat ik moet halen daarvoor! Dankje voor het vertellen van je geheim! Al meer dan een jaar aan het uitvogelen hoe mensen dat nou doen
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 05-03-14 10:57
Ik ben sprakeloos Odette......Schitterend!!!
Heb nog wel een mooie foto van Ambros, Ruilen?
Kentaro
Geplaatst: 05-03-14 11:00
WOUW!!! Onvoorstelbaar goed zeg!!! Wat een práchtige uitstraling in de ogen
Wauw echt heel mooi getekend. Lijkt net of hij van het doek komt aangelopen. Je hebt echt talent. Mocht je nog een keertje een haflinger willen tekenen kijk in mijn profiel
Nou, vanaf dat allereerste beginnetje wat ik zag is het alleen maar beter geworden. Ontzettend mooi en pakkend portret, daar mag de toekomstige eigenaar trots op zijn (en jij natuurlijk ook!)
amber15
Geplaatst: 06-03-14 20:30
Ik moet er iedere keer weer eventjes naar kijken. En iedere verbaas ik me weer!
Hoe lang teken je al? Heb je foto's van werken van toen je nog niet zo lang tekende?