Oo wauw dat is echt heel gaaf zeg ook mooi om te zien dat je werkt met kleuren als paars en blauw ^^ De meeste mensen gaan al snel voor enkel de basiskleur met de donkere en lichte versie van die kleur maar gaaf te zien dat je daar echt gevoel voor hebt ^^ Gewoon uit nieuwsgierigheid, al die haartjes, hoeveel uur zit er ongeveer in deze tekening?
Dank je wel! @ gerlindie: Allemaal streepjes trekken met meerdere kleuren.
@ Bimmerd: Bedankt! Klopt, meerdere kleuren maakt het allemaal wat levendiger. Ik maak altijd een foto na elk uur, dus als je de foto's in dit topic telt, weet je hoeveel uren er tot nu toe in zitten.
Dan nog een vraagje aan de volgers: Hebben jullie een idee voor een achtergrondkleur?
Pfoe dat zijn redelijk wat uren (wel slim, na elk uur een foto maken :p) Hmm ik zou de achtergrond wel lekker licht houden, dan springt het paard er lekker uit. Misschien blauw? (misschien heel licht wat wolkjes als zijnde een lucht?) en eventueel onderaan de tekening wat groenige tinten, misschien heel licht/vaag wat boom-/struikachtige vormen, ik noem maar wat hoor :p
Echt supermooi! Nou ik heb je tekening geteld, 18uren! (Als ik juist heb geteld) Dat is heel wat En voor de achtergrond,pfff...ben er zelf helemaal niet goed in , Iets zacht een lichte kleur. Misschien een lichtroos/blauwe lucht ofzo.
Denk dat ik de achtergrond groen maak in verschillende tinten. Misschien een bokeh-effect, maar dat moet ik nog even aankijken. Aanstaande maandag kan ik weer verder!