Als achtergrond zou ik wat lichtblauws doen denk ik , met eventueel wat paars erdoor. (complementair aan het oranje en geel waar het paard uit bestaat, met wat gradients/shading iets erin)
Dankjewel, highwaykind! Ik zat inderdaad ook aan die richting te denken. Vind contrasterende kleuren ook altijd net dat beetje extra geven, maar het is maar net wat Carolaaxxxx leuk vindt. Bedankt voor je inbreng!
Haha, het klinkt mooi! Maar ik kan me er niks bij voorstellen, heb niet dat creatieve inzicht Ik vertrouw op wat jij het beste erbij vind passen . Mooi wordt de tekening toch wel
Wauw zag even dit topic, hele mooie tekening en gaaf om hem in stapjes steeds mooier te zien worden! Echt heel knap!
Mag ik ook mijn mening geven over de achtergrond kleur? Persoonlijk zou ik kiezen voor de 3e van de onderste rij. Daar vind ik het paard het beste uitspringen. De eerste van de bovenste rij vind ik ook mooi.
Odette_
Geplaatst: 15-01-14 14:32
Wil je de achtergrond echt puur 1 kleur doen? Ik denk dat het mooi is als er wel wat kleurverschillen in zitten!
@ Odette_: Niet per se één kleur, in principe zijn heel veel kleurovergangen mogelijk. Maar voor nu is één kleur even handig om te laten zien wat het effect is op de tekening.