Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 
.
. Snape is ook één van mijn favorieten, AfricanLady
.
.

.
. _San87_ schreef:Misschien moet je Bellatrix haar haar eens bekijken, dan. Sowieso moet er nog veel aan het haar gebeuren... Het kleine stukje heb ik zo'n 2 uur over gedaan
.
Bedankt voor de complimenten, trouwens.
Had de iets-dikkere-lokken-versie van haar in mijn hoofd, maar zo te zien is er ook een wat meer pluizige variant
Haren tekenen is inderdaad monnikenwerk, maar so far, so good! Die typische kaaklijn heb je ook al goed te pakken. loveshadow schreef:_San87_ schreef:Misschien moet je Bellatrix haar haar eens bekijken, dan. Sowieso moet er nog veel aan het haar gebeuren... Het kleine stukje heb ik zo'n 2 uur over gedaan
.
Bedankt voor de complimenten, trouwens.
O ja, je hebt gelijkHad de iets-dikkere-lokken-versie van haar in mijn hoofd, maar zo te zien is er ook een wat meer pluizige variant
Haren tekenen is inderdaad monnikenwerk, maar so far, so good! Die typische kaaklijn heb je ook al goed te pakken.
. Ik vind dat pluizige wel tof. Bedankt, Bellatrix is leuk om te tekenen, ik vind dat Helena een heel herkenbaar gezicht heeft, dus het is wel een uitdaging dit ook zo neer te zetten.HeavensLove schreef:de mond is leuk afgewerkt, vooral de lippen, de lichtinval erop
en trouwens iedere keer dat ik kijk naar de tekeningen, het zijn altijd die fenomenale ogen die de aandacht trekken hé! je hebt ze zo sterk getekend!
. En inderdaad, Helena's ogen zijn echt blikvangers en dat wilde ik in de tekening ook naar voren brengen, dat is dus wel gelukt, haha
. 
.
. Ik kan als ik alles getekend heb altijd nog even weer naar de ogen kijken, bedankt voor de tip!