dank jullie wel voor de vele lieve en leuke berichtjes!
Ok poging om even bij te lezen en in te gaan op bepaalde vragen.
rommulus schreef:Verdorie ik zoek al jaren naar deze oplossing !!
Helaas is mijn vorige oplossing gestorven waar ik de as van mijn hond in had.
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-NTBFLTZU.jpgHet kokertje is uit de houder omdat de lijm niet meer houd.
Ik gaat pluizen

Zou je het kokertje niet opnieuw kunnen plakken, met goede sieradenlijm zou dit toch eigenlijk goed moeten kunnen. Ik zou anders ook eens kunnen zoeken voor een oplossing voor je as in te dragen. Maar een bead laten maken is idd ook mogelijk. Denk er maar eens over na, maar als je het kokertje zelf nog hebt en je vind het nog mooi zou ik het lakken eens overwegen
PardoesJessi schreef:Wauw!!!! Idd echt een site maken! Ga ik onthouden voor wanneer een dierbare of dierbaar dier uit de tijd komt. Dit jaar mijn merrie in laten slapen en toen een bead laten maken met een vlechtje en haar naam. Maar vind dit ook wel echt heel mooi. Als je het echt zo verslavend vind zou ik er meer werk van maken! Daar moet werk in zijn. Sucses!
thanks, zo'n bead met haar naam en een vlechtje is idd ook heel erg mooi idd.
Molfre schreef:Die eerste armband, met die blauwe beads, is het ook mogelijk daarmee iets met staart/maan haren te doen? En zo ja, wat zijn de kosten daarvan?
Mijn complimenten trouwens, heel gaaf gedaan!
Nee, helaas. Ik heb weleens gezien dat ze glasbeads branden met haar, maar daar geloof ikzelf niet zo in. e smelten namelijk het glas en zogauw het haar het hete glas raakt schroeit het haar weg. Wat je dan op de bead ziet zijn zwarte streepjes schroeisel en dat word dan gezegt dat dit het haar is, maar eigelijk is het gewoon het schroeisel verbrand haar
Ik heb het hier geprobeerd en dit is helaas niet mogelijk en zal ik dit ook niet maken, aangezien ikzelf van mening ben dat er niks van haar in de kraal achterblijft
Deze armband is dan ook alleen mogelijk met asbeads/ en/of gewone gebrande glasbeads.
3timesmom schreef:Dit is echt supermooi. Kan je mij een kostprijs hiervan sturen. Mag per pb maar ik heb een idee voor mijn mama met een pluk haar van mijn overleden broer.
De kosten zijn afhankelijk van de wensen die je hebt, maar de beads met haartjes zijn er vanaf 24,95.
CalvinenGino schreef:oeh foto 6 en 7 , prachtig!
Maak je ook kettingen op bestelling?
Iets voor mijn mam, zus en mezelf voor als kerstcadeau

Wij zijn al aan het pb'n
Moratoetje schreef:Prachtig, echt heel mooi!
Ik ben nog steeds op zoek naar een sieraad als herinnering aan mijn overleden pony. Je hebt geen site ofzo?
dank je. Er is nog geen site sorry. Wel in de planning trouwens
Miesemuisje schreef:oeh ik wil ook graag bij je bestellen! Kan ik je pben?
Jazeker, maar volgens mij heb je dat al gedaan haha
love_western schreef:Kun je het ook met hondenhaar? Dit jaar zijn mijn 2 hondjes overleden. En het haar zit nog steeds in een potje. Wat ik zeer jammer vind.
Ja hoor, met hondenhaar gaat dit prima. Ik heb al heel wat verschillende soorten haar verwerkt, van poezen, honden, paarden, personen en zelfs alpaca haar en veertje van een vogeltje
Diertjec schreef:Wauw, heel gaaf!
Hoe zit het met een bedeltje en kraal voor aan een pandora ketting?

Dit is mogelijk, de kraal van de bead past om de pandorasystemen
Morpheus81 schreef:Ik vind het ook supermooi! Ik ben ook wel benieuwd naar de kosten en mogelijkheden. Heb nog wat haartjes liggen waar ik altijd nog iets mee wil doen...mag ook in PB.
Ligt een beetje aan de wensen die jezelf hebt. de kraaltjes mer haartjes zijn vanaf 24,95.
Je kunt me even pb'n met je wensen en dan gaan we samen even kijken wat de mogelijkheden zijn en aan de hand hiervan een prijsbepaling voor je doen
Neon schreef:Wat mooi zeg! Wat kost zoiets

vind het armbandje erg mooi en zou misschien wel eentje willen met 3 kraaltjes met haren
Stuur me even een pb, dan ga ik er dan wat verder op in
LadyMadonna schreef:Nou mel... Dat wordt website bouwen

Stef, ben der idd bang voor haha, heb het al met mijn vriend erovergehad
dreamer1987 schreef:Ook ik zag hem bij uitgelicht voorbij komen. Erg mooi!
Ik heb een prachtige ring met paardenhaar, maar van bijvoorbeeld de kat kon ik niets moois laten maken.
Wat kost een glaskraal met een plukje haar?
Dank je.
de kosten hangen een beetje af van je wensen. Een bead met haartjes zoals foto 6 heb je al vanaf 24,95
zwanepol schreef:dreamer1987 schreef:Wat kost een glaskraal met een plukje haar?
Zelfde vraag.
Zeg, algemene vraag: ik lees alleen maar dat iedereen graag een aandenken wil in de vorm van een sieraad van een overleden dier(bare).
Is het raar als ik zoiets als kadootje wil doen aan iemand die bijna een bijzondere prestatie met een fokproduct van mij heeft gehaald en nog steeds actief aan wedstrijden mee doet met het bewuste paard en er ook heel erg gek mee is.
Ik heb lang lopen nadenken voor een leuk geschenk (als het zo ver is) en dit leek mij een leuk en persoonlijk kado maar ik heb het idee dat er alleen sieraden worden gemaakt van overleden dieren of heb ik dat mis. Zou namelijk wel een beetje heel erg l?llig overkomen dan....

Tuurlijk is dit niet raar, dit word heel vaak gedaan. Je mag je dierbare toch ook zo bij je dragen. Waarom zou het altijd overleden moeten zijn
De beads met haartjes zijn er vanaf 24,95(bead foto 6) Je mag me altijd pb'n en dan zullen we samen kijken wat de mogelijkheden zijn naar je persoonlijke wensen.
lor1_1984 schreef:Ook ik ben wel benieuwd naar prijzen, heb nog een plukje haar liggen van mijn oude kat waar ik nog wat mee wil en dit is wel erg gaaf.
Evt zou ik het dan willen combineren met haar van de huidige kat.
Is het overigens ook mogelijk om wat te laten graveren in zo'n bedel?
Bijv in dat zilveren kerntje ofzo?
De prijzen voor een bead met haartjes zijn vanaf 24,95 (foto bead 6) Graveren is helaas niet mgelijk. Ik kan dit zelf niet en het laten doen is volgens mij best prijzig
Ik geloof dat ik de meeste vragen zowel beantwoord heb. mocht ik iemand vergeten zijn, pb even dan antwoord ik alsnog