HorseyDude schreef:Fry schreef:Teken is wat sneller. Wil het eindresultaat zo graag zien DON'T RUSH THE ARTIST! Hihi
horselover22 schreef:echt heeeeel mooiiiiiii denk ook dat ze er heel blij mee gaat zijnHee bedankt! Heb ik nog een vraag, zal ik de namen van wat mods in de tekening verwerken?Detail van oog:
Wauw, wat onwijs knap en een super lief gebaar! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat en naar haar reactie!
Saaams schreef:Wauw, wat onwijs knap en een super lief gebaar! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat en naar haar reactie!Om eerlijk te zijn: ik ook... Hopelijk is alles een beetje PROPORTIONEEL!
Goed bezig HD!Ik zou iets van jezelf erbij tekenen ipv namen van de mods.. Het is iets persoonlijks van jou voor haar Mits je dat zelf natuurlijk ook leuk vindt
Gaaf word ie al! Ik zou de namen van de mods er wel opzetten, maar dan langs de randen of op een andere niet storende manier of jou eigen naam er op.
hannah41 schreef:Gaaf word ie al! Ik zou de namen van de mods er wel opzetten, maar dan langs de randen of op een andere niet storende manier of jou eigen naam er op.Zat ik ook aan te denken
Ik zou niet de namen van de mods doen, het is toch iets van jou, niet van de mods . Je eigen naam vind ik veel leuker!
Wat ben je onwijs vooruit gegaan HD, ik zie soms wat voorbij komen maar hier ben je echt super veel vooruit gegaan!!!!Het word prachtig!!!!
Gelukkig zijn de riempjes van het hoofdstel nu af, kan ik beginnen aan het vachtje van het paard... (snuitje wordt zachtroze)
TrIjNiE__ schreef:Waaw, je tekent echt heel mooi! Hee, als het voor de grote big boss is, dan MOET het ook mooi worden, niet? Moet geen broddelwerk worden, maar iets kwalitatiefs!