[VER] zelfgeschreven verhaal: Elise

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Talindos

Re: [VER] zelfgeschreven verhaal: Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 06:24

Hele leuke verandering

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 11:30

Uum jaa :D

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 12:05

Spannend!!

ElineHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 12:13

Leuk!!! upje????

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 20:16

VERRASSING!!!!!!! *\o/*
We genoten beide van dat moment, het begon wel snel af te koelen. ‘het begint erg koud te worden’ zei ik. Hij trok mij naar zich toe, en ik kreeg het meteen weer warm. ‘weetje, toen ik jou in die deuropening zag staan, vond ik je meteen leuk, ik voelde iets speciaals. Ik weet niet wat het was, maar daar kom ik nog wel achter’ zei hij. Ik keek hem nieuwsgierig aan, hoe weet hij dat toch? ‘dit is misschien heel raar, je kent me net 2 uur, maar toch vraag ik het, wi..ll j.jjeee met m.me.ee?’ vroeg hij stotterend. Ik wist echt niet wat ik hierop moest zeggen, en voordat ik het wist kwam het al uit me mond ‘ja’ en we keken elkaar blozend aan. Hij ging wat voorover hangen en gaf mij een kus op mijn neus, dit voelde tenminste “echt”. Onze leeftijden konden ook veel beter bij elkaar. Hij stond op, pakte mijn hand en trok mij omhoog. We stapte op en reden terug naar het grote bospad. We reden langs elkaar met de zon die onderging, hij stak zijn hand uit naar mij, en ik pakte die vast. Ik werd helemaal blij, dit was tenminste echt iemand die van mij hield.
We zadelde af, en zette de paarden terug in de wei. En zeiden tegen Jitske dat we fijn hadden gereden, meer niet. Hij liep mee naar mijn huis, gelukkig, mijn ouders waren niet thuis. Ik keek op mijn telefoon, had een berichtje van “evi” : wij komen vanavond en vannacht niet thuis, zoek het maar lekker uit. Ik werd helemaal blij, hun niet thuis gelukkig maar! ‘waarom ben je zo blij?’ – ‘dat komt door jou, wil je wat drinken?’ zei ik maar snel. ‘ja lekker ik heb wel dorst’ en hij volgde mij naar binnen. We dronken samen wat, ‘ik moet zo nog wel huiswerk maken’ – ‘misschien kan ik je ermee helpen?’ ik keek hem verbaasd aan. ‘ja ik meen het’ drong hij aan. ‘ik ga het halen’ ik liep naar boven, en zocht mijn huiswerk. Voordat ik het door had stond Thijmen in de deuropening, hij lachte, ‘wat een rommeltje’ ik keek hem boos aan. Hij begon nog harder te lachen, ik gidste mijn spullen bij elkaar en liep naar beneden. Met een harde knal liet ik mijn boeken op de tafel vallen. We leerde tot laat door. Het was al 11 uur ik keek op de klok, en hij zei: ‘ik ga maar eens, maar waar zijn je ouders?’ – ‘ehm’ – ‘ik laat je niet alleen hier achter’ – ‘maar dat ben ik wel gewend’ hij keek me verbaasd aan. oliebol ik heb iets te veel gezegd. ‘morgen laat ik je mijn paard zien, naar school oke?’ – ‘ja is goed’ en hij liep naar de voordeur. Ik gaf hem een kus op zijn wang en hij fietste aan. Ik sloot de deur en begon te springen! Ik was zo blij, zo blij. Ik sprong op mijn bed en viel meteen in slaap. Ik hoorde ’s ochtens wel wat vaag gerommel, en het bleef maar. Ik hoorde voetstappen naar boven, ver weg in mijn slaap. Ik opende mijn ogen en zag iemand met iets zwaars boven me staan. Ik kreeg geen lucht meer, snakkend naar lucht lag ik daar, ineens werd alles zwart.
Ik hoorde stemmen, ver van mij vandaan. Ik opende voorzichtig mijn ogen, en alles was wit om mij heen. Het was helemaal stil, waar ben ik? ‘ik lig in het ziekenhuis’ schoot er door mijn hoofd. Mijn ogen keken vluchtig door de ruimte heen. Daar zat iemand in het wit langs mij. ‘w..www’ en ik kreeg geen lucht meer, het was net of er iets op mij lag. ‘meisje er is niks aan de hand, je bent in het ziekenhuis, je bent van je paard afgevallen, het is ook niet slim om in het donker te gaan paardrijden.’ oliebol ik had mijn paardrijkleren nog aan, en die “evi” heeft mij dit aangedaan, zij heeft een fabeltje verzonnen, mijn ogen deden pijn, ik sloot mijn ogen weer en viel direct in slaap.
niet veel later werd ik wakker in paniek, ik probeerde iets te zeggen, maar er kwam niks uit. Gelukkig die zelfde vrouw zat langs mij en die stelde mij gerust. “thijmen” schoot het in een keer door mijn hoofd. Ik tilde langszaam mijn arm op richting mijn broekzag haalde mijn telefoon eruit en wou mijn andere arm optillen. Dat ging niet, die was te zwaar, hoe kan dat nou? Hij zit in het gips. Ik keek heel verbaasd naar mijn arm. De vrouw stond op, knikte naar mij en liep mijn kamer uit. Ik zette mijn telefoon aan. 50 berichtjes 20 gemiste oproepen, 2 van Niels, de rest allemaal van Thijmen. Ik smste: ‘ik lig in ziekhuis km hieheen’ binnen seconde kreeg ik meteen reactie: ‘godzijdank je leeft nog, ik ben er zo snel mogelijk’ naar wat smsjes naar elkaar stond hij binnen 15 minuten langs mijn bed. Ik was ondertussen alweer in slaap gevallen, maar hoorde een snelle adem dus opende mijn ogen. Daar stond Thijmen, met een bezorgt gezicht. Hij streelde met zijn handpalm over mijn wang, ik zag een druppel over zijn wang lopen, hij zei zacht: ‘wat heb je toch gedaan meis?’ ik tilde langzaam mijn hand naar zijn wang en veegde de traan weg. Hij ging op mijn bed zitten, en we keken elkaar 5 minuten aan. ‘kan je praten?’ ik schudde nee. ‘ttth..hiii..jm..en. blll….iiijjj.ff’ kreeg ik er net uit, maar daarna voelde ik me ook heel slecht. ‘ik blijf hier zolang als jij wilt’ ik keek hem hoopvol aan. ‘ik moet nu echt naar school, maar naar school kom ik meteen weer terug, als je iets nodig hebt, of je iets wil vertellen, app me maar!’ ik knikte. Hij liep aan en ik viel weer in slaap. Ik werd wakker en keek op mijn telefoon hoelaat het was, 3 uur over een uur is Thijmen weer hier. Ik had een berichtje van Niels: ‘je was er vanochtend niet om de paarden te voeren, ik heb het maar gedaan, morgen ben je er weer gewoon’ ik was meteen weer boos, ik smste terug: ‘ik lig n het ziekhuis, kn er duss nx aan toen’ typen ging nog heel moeilijk. Ik durfde het smsje niet te versturen, dus besloot het niet te doen. De verpleegkundige kwam binnengelopen, en begroette mij aardig. Ze had een pen in haar zak zitten, ik wees erna. Ze haalde de pen eruit en gaf hem aan mij. Ik schreef wat in de lucht, maar ze snapte mijn hint en gaf me wat papier. ‘ik lust wel een glaasje water’ schreef ik op. ‘komt eraan’ antwoorde ze vrolijk. Ik kreeg er een rietje bij zodat het makkelijker drinken was. Ik kreeg 1 slok weg, en toen deed het al pijn. ‘drink maar 1 slok per keer, anders gaat het te veel pijn doen’ zei ze wijselijk. ‘ik moet nu weer gaan, vanavond kom ik weer terug’ ik probeerde blij te lachen, en ze greens terug. Ik appte Thijmen: ‘kan je een oplader en een jogingbroek voor mij regelen?’ – ‘ja neem ik mee schat’ en ik werd meteen weer helemaal warm van binnen. ‘owja en oortjes, thnx’ – ‘tuurlijk zoals u wilt koningin.’ Kreeg ik erop terug. Ik moest er wel op lachen, maar dat deed pijn. Ik viel in slaap en stipt om half 5 werd ik wakker, na 5 minuten was Thijmen er, met een joging broek, t-shirt, knuffel, oplader en oortjes. Ik keek hem blij aan. Hij legde de joging broek en het t-shirt in de kast, de oplader in het stopcontact en in mijn telefoon en ook mijn oortjes in de telefoon. Toen gaf hij mij de teddybeer, ik glinsterde helemaal, het was een schattige teddybeer met een roze hartje. ‘www.at lieff’ probeerde ik uit te brengen. Hij zette de knuffel langs mijn hoofd neer en gaf een kus op mijn voorhoofd tussen alle slangetjes door. Hij bleef nog een half uur bij mij tot de verpleegkundige binnen kwam en zij dat het etenstijd was. Hij gaf mij voorzichtig een kus op mijn lippen en aaide mij een keer, en liep toen aan. De verpleegkundige moest lachen. Ik schreef op het blaadje: ‘in die kast heeft hij net een broek en een t-shirt neer gelegd.’ Ze liep naar de kast en pakte het eruit. ‘moet ik je nu omkleden?’ ik knikde. Ze deed heel mijn broek uit, en keek naar mijn benen, die zaten onder de blauwe plekken. Ze zij niks en deed mn joging broek aan, dat voelde heerlijk, een schone broek en t-shirt die ook nog naar Thijmen rook. Eten ging helaas nog niet, maar ik kon wel 2 slokken water drinken. ‘hoe heet je?’ schreef ik op een blaadje. ‘ik heet Vivian’ zei de verpleegkundige. Ik lachte vriendelijk, ‘ik kom vanavond weer terug’ zei Vivian. Ik bleef naar het plafon staren, en sloot mijn ogen, ‘Elise wat doe jij hier?’ hoorde ik een verbaasde stem zeggen. Ik opende voorzichtig mijn ogen en daar stond Niels. Ik schreef meteen op een blaadje: ‘hoe heb je me gevonden?’
*\o/*

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 20:22

Ow< jeh *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*
LEUK !
UPJEEEEE!!!!!!

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 20:46

Oeeehh verder snel pleas

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 22:17

Ooh wat leeeuk :D spannnend

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 22:19

Spannend !!! :) _/-\o_

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 15:50

Weer heel leuk!

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:20

Echt heel leuk ! Er moet een boek van worden gemaakt ! *\o/*

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-13 18:00

RainbowDance schreef:
Echt heel leuk ! Er moet een boek van worden gemaakt ! *\o/*

haha :o ik zou graag nu toch wel willen, maar ik heb echt geen idee hoe

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 18:57

Komt er nog een uppje

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-13 20:20

ehm ik hoop deze weeek nog...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 20:51

Ik volg *\o/*

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 16:33

Oewhh! Ik volg!! :))

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:08

Oeh net alles even gelezen! Erg leuk verhaal :D

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 20:24

Ik kan er niks aan doen... Let ALSJEBLIEFT op de spelfouten... Naar moet na worden, jogingbroek moet joggingbroek zijn... Als je daarop let is redelijk weg te lezen ;)

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 20:27

Tessaaaah schreef:
Ik kan er niks aan doen... Let ALSJEBLIEFT op de spelfouten... Naar moet na worden, jogingbroek moet joggingbroek zijn... Als je daarop let is redelijk weg te lezen ;)

sorry ik doe mijn best... is niet altijd even makkelijk! maar ik probeer erop te letten dankje

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 20:28

hebben jullie nog een voorkeur? mag het nog wat 'schokkender'? ik heb genoeg ideeën, maar weet niet wat jullie zo leuk vinden om te lezen...

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:38

Spannend mag wel jaa :D

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 07:17

Ik vind alles goed ! !

SumSum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 21:25

Schokkender hoeft niet persee misschien dat jitske haar ouders kan aangeven ofzo en dat ze dan bij Jitske komt wonen! En dat Niels er alles aan doet om haar voor zichzelf te winnen, maar dat ze heel gelukkig is met Thijmen.

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 01:37

Ik bedoel het ook écht niet slecht, en ik geniet met volle teugen als er weer een update is :) Dus het is zeker niet om je af te kraken hoor! Ik vind het allang stoer dat je toch telkens weer hele stukken hebt, zou er het geduld niet voor hebben... ;)

lukalisaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 18:46

Wanneer komt er weer een nieuw stukje? :)